کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه شخصی...اکران مشترک مستند سعدی کارنو با انجمن علوم سیاسی

اعلام پروژه شخصی
بنده قصد اکران مشترک مستند سعدی کارنو را با انجمن علوم سیاسی دانشکده اقتصاد دارم.همچنین اگر دوستان مشتاق به حضور و کمک در این پروژه هستند اعلام بفرمایند..
شفاف سازی در خصوص مسعله زودتر رفتن اسم کانون روی پوسترهای انجمن سیاسی قبل از اعلام پروژه شخصی: من به انجمن علوم سیاسی گفتم که اکران مستند شما را در وبلاگ اعلام میکنم تا کسی اعلام تمایل برای مدیر اجراییش کنه و نهایتا اگر کسی نبود من خودم قبول میکنم و انها بخاطر عدم اشنایی با سیستم کانون اسم کانون را زودتر روی پوسترهاشون زدن..الان هیچ مشکلی نیست و من بعنوان مدیراجرایی این پروژه با انجمن همکاری میکنم ..
مخلصی شوما طغیون
نظرات 3 + ارسال نظر
مهشیذ فنودی پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 22:38

سلام. من یه کامنت گذاشته بودم برای اعلام همکاری، از طرف انجمن علمی روانشناسی. میشه لطفا پیگیری کنید؟ ممنون
میخوایم فیلم the experiment رو اکران کنیم هشتم آبان. با تحلیل روانشناسی هم هست

طغیون جمعه 1 آبان 1394 ساعت 09:52

به خانم فنودی
برای صحبتهای بیشتر تشریف بیارید کاتون
اکثر روزهای هفته رو هستیم

مهشید فنودی جمعه 1 آبان 1394 ساعت 16:33

من اومدم کانون روز چهارشنبه . با یه آقایی صحبت کردم که نمیدونم اسمشون چی بود. گفتن باید اینجا کامنت بذارم اول.
و چون برای شنبه ی هفته ی دیگه میخوایم یه کم عجله داریم متاسفانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد