کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اگه به روز جلسه رای دادی پس چرا نمیایید؟؟!

شنبه گذشته برای سومین بار در این ترم جلسه هفتگی به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد...

سوال من : چرا وقتی این روز بعنوان روز جلسه هفتگی رای میاره در حالی که هیچکسی در اون روز حاضر نمیشه برای جلسه؟؟؟؟

مخلصی شوما طغیون

نظرات 6 + ارسال نظر
beautiful mind یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 20:37 http://weird.blogsky.com

البته من علاقه ای به عکاسی و این چیزا ندارم ولی دیدم اینهمه نویسنده دارین و... گفتم بهتر نیس برای کانون تون یک سایتی چیزی برپا کنین؟ اینجوری کلاس هم داره قالب ورد پرس که زیاده یه دامین و هاست ارزون هم بخرین حداقل .ir باشین نه بلاگ اسکای...
به هرحال چون اینجا رو دیدم گفتم یه پیشنهاد بهتون بدم ولی صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
موفق باشید همگی.

اسدی یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 22:15

من متاسفانه این ترم کلا تایمای 12 تا یکم حل تمرین گذاشتن و نمیتونم تو جلسه شرکت کنم.
به نظرم یه تایمی غیر از دوازده تا یک باشه خیلی بهتره.
یه چیز دیگه(البته با کمال احترام، درس پس میدیم جلو بزرگان کانون) ... این جور جمله بندی در یک پست توسط دبیر کانون خیلی زشته ...

به خ اسدی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:25

با کمال احترام به نظرم بهتره یکم با دقت بیشتر جمله ای رو که مطرح کردم بخونید خانم اسدی....اصلا منظورتونو نمی فهمم... همچنین اگه شما از جمله بالا الفاظ توهین آمیز و لحن تند و ادبیات زشت و عامیانه طعنه آمیز رو برداشت کردین من پیشاپیش از شما عذر میخام...
طغیون

اسدی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 22:35

من نگفتم "الفاظ توهین آمیز و لحن تند و ادبیات زشت و عامیانه طعنه آمیز" به کار برده شده .
جمله بندی اشتباهه . شما جمله ای رو که بولد کردین رو دباره بخونید!

اسدی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 23:06

"اگه به روز جلسه رای دادی پس چرا نمیایید؟؟!"
شناسه فعل ، در این جمله رعایت نشده است.
"چرا وقتی این روز بعنوان روز جلسه هفتگی رای میاره در حالی که هیچکسی در اون روز حاضر نمیشه برای جلسه؟؟؟؟"
در این خط ، فعل جمله اول نامشخص است.
جمله ی صحیح"چرا هیچکس برای جلسه حاضر نمیشه، درحالی که این روز به عنوان روز جلسه هفتگی رای آورده؟"

طغیون دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 23:51

باشه باشه..ببخشید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد