کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در پاسخ به پست های اخیر

فقط و فقط من از دوستان میخام به مهم ترین پروژه حال حاضر کانون  که اکران قندون جهزیس فکر کنید...من پیشنهادم ترتیب یک جلسه بعد از اکران معارفه در خصوص حل و فصل این مسئله است...این اکران از همون اول کم حاشیه نبود، کم حرف و حدیث نداشت و خلاصه هر چی که داشت فقط  از دوستان میخام به فکر اکران یکشنبه و کمک به مدیر بلیط فروشی  و انجامش به نحو احسن باشیم.....

یک نکته  در خصوص شفاف سازی پست مسئول اساسنامه :

من هیچ جایی و هیچ زمانی به هیچ کسی به طور قاطع و  علنی  نگفتم که امیر حیدری در مورد میز معارفه ارشد اطلاع داشته است....بعنوان دبیر هیچ مشکل خاصی در برخورد و مدیریت آقای حیدری و عدم هماهنگیشون با خانم حیدری ندیدم که لازم باشه تذکر بدم.

مخلصی شوما طغیون

نظرات 4 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 15:11

هی داره پیچیده تر میشه.
حاجی به نظرت سوتفاهمی شده یا خانم حیدری چیزی که میگه از تو شنیده رو دروغ میگه؟ جلسهه کی برگزار میشه؟

شکورم

زرگر چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 18:05

بعد اکران سریع تر جلسه رو برگزار کنیم، مسائل روشن و حل شه.

مریم حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 19:41

بدون شک من هم با جلسه موافقم وحرف برای گفتن هم زیاد دارم.
از اینکه بگذریم . آقای طغیانی شما روز سه شنبه حدود ساعت یک جلوی
ابوریحان که من و شما هر دو بلیط فروش بودیم . طی صحبتی که داشتیم به من
گفتید که آقای حیدری میدونستند و بعد از جشن به شما خبر دادند که البته من این روهم امروز در حضور خود شما ، آقای حیدری و دوستان دیگه ای که بودند هم گفتم و روش تاکید کردم و خب در موردش هم همه باهم صحبت کردیم وتموم شد . پس فکر نمیکنم قابل تکذیب باشه . اینکه میگید هیچ کجا و هیچ زمانی همچین حرفی نزدید یعنی چی ؟؟
من سه ساله عضو کانونم تا حالا کسی دیده من دروغ بگم ؟ اون هم همچین دروغی ؟
منظورتون رو اصلا متوجه نمیشم از جملات آخرتون . حرفی که زدید رو میگید نزدید؟ اونم وقتی امروزم حتی من به خودتون گفتم و چیزی نگفتید؟

طغیون چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 20:23

به شکور
صددرصد سوع تفاهم شده...دروغ چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد