کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه شخصی اکران فیلم مرگ ماهی

با سلام به همه ی کانونی ها

همونطور که در جریان هستید من به شکل یه پروژه شخصی  ترم قبل میخواستم یه اکران داشته باشم به نفع انجمن ام اس و خب همونطور که در جریان هستید به دلیل نبود تالار  اون اکران لغو شد.

با مشورت  دوستان فیلم "مرگ ماهی" ساخته ی روح الله حجازی  رو انتخاب کردم و یه صحبت کوتاه باهاشون داشتم و موافقت ضمنی ایشون رو گرفتم.


خوب باشید





نظرات 11 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 16:40 http://ganjineh1.blogsky.com

موفق باشید

کیمیا برخورداری سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 19:59

چه خوب
موفق باشی

شهرزاد رمضانی سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:18

کمک خواستی هستیم

عبقریان سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:53

عواملم بتونید بکنید بیارید خوبه

شکور سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 21:14

آورین
من شنیده ام که فیلم پر بازیگریه
آیا تالار ابوریحان رو در نظر دارید؟
به نظرم اگه ماهیتاً اکرانتون، کانونی بشه، نمیتونید به صورت شخصی تصویبش کنید.
ماهیتاً یعنی در این سیاق، اکرانتون مثل یه اکران کشوری بزرگ بشه.
اشتباهی که فرامرزی سر اکران دربند انجام داد.
شکورم

یک توضیح / شکور سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 21:59

به نظر میاد، دربند فرامرزی، فلسفه ی تفکیک پروژه ی کانونی و شخصی رو در ذهن دوستان مبهم کرده.
کاملاً حق دارن.
حالا که این پروزه اعلام شد و این ابهام هم وجود داره و کاملاً قابل درکه، من سعی میکنم بعد از اکران خانم نجاتی، دکترین جدیدی بنوسم و سعیم رو بکنم که به رای کانون برسونم برای تفکیک کاملاً روشن پروژه ی کانونی و شخصی.
از نظر من، پروژه های ماهیتاً کانونی، نمی تونن به صورت شخصی انجام بشن.
ولی بعد از این پروژه روشنش خواهم کرد ایشالا.
شکور

کاظم فاضلی سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 22:08

زرگر چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 11:56

خیلی هم خوب ، هستم برا کمک .
موفق باشید.

توفیقی پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 00:56

آورین!
کارگردانم میاد؟

نجاتى پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:27

به آقاى(؟) پوریا : ممنون :)
به خانم برخوردارى و رمضانى و آقاى فاضلى: مرسى
به آقاى زرگر: ممنون ما همیشه رو حضور شما حساب میکنیم
به خانم توفیقى و آقاى عبقریان: خود کارگردان احتمالاً سفر باشه، براى حضور بقیه عوامل تلاش میکنم:)

سمانه سرداری پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:07

به به...انشاالله موفق باشی ...هستم برا کمک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد