کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توضیحاتی در مورد مسعولیت سیستم

در پست اخیر رای گیری مسعولیت سیستم که در آن خانم اسدی رای نیاورد خاستم عرض کنم که این عدم رسیدن به حدنصاب صرفا فقط عدم رسیدن به حدنصاب بوده و کم لطفی دوستان و منظور عدم تمایل اعضای کانون برای مسعولیت خانم اسدی نبوده..پس من از خانم اسدی و دوستان تقاضا دارم دوباره برای این پست کاندید بشن و این بار با تبلیغ و شرح برنامه هاشون برای این سمت....من بعلت شلوغی و کارای معارفه و دیگه از شکوری خاهش میکنم پیگیر این قضیه باشه.....

مخلصی شوما طغیون

نظرات 2 + ارسال نظر
شکورم دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 23:44

پیگیرم

شهسواریان چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 11:17

من زیاد چیزی از سیستم سر در نمیارم وگرنه کاندید می شدم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد