کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سلسه پست های معارفه 94 شماره 5

پیشنهادات من به خانم حیدری در صورت نداشتن غرفه که دیگه به قول غلامی تقریبا قطعی شده :

1- بررسی قطعیت یا عدم قطعیت برگزاری مراسم جلسه شورای هماهنگی که دبیرش امیرحیدری خودمونه

# اگر برگزار بشه با توجه به اینکه امیرحیدری دبیر شورای هماهنگیه میتونیم یه سری برنامه هامونو در خصوص معارفه عملی کنیم.

2- این موضوع باید قوی تر دنبال بشه که ایا صددرصد میخاهیم یک تالار مجزا برای خودمون بگیریم یا نه ؟؟ صحبتی که خودم با خانم حیدری داشتم این بود که این تالار اگر برای خود روز معارفه گرفته بشه به دلیل تو چشم نبودن یا حالا مشغله ورودیها برای ثبت نام شاید جمعیت دلخواه و استقبال مناسبی نداشته باشیم و برای همین بهتره چند روز بعده معارفه باشه...پیشنهاد میشه که توی جشن وروودیها امکان توزیع تراکت تبلیغاتمون برای روز تالار خودمونذکه بعدا هست فراهم بشه.

مخلصی شوما طغیون

نظرات 2 + ارسال نظر
عبقریان سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 00:46

بهتره برای اکران هامون هم برنامه ریزی کنیم و اولین اکران ها در جذب ورودی ها مهم میباشند

مریم حیدری سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 18:55

من دو روزیه به علت سرما خوردگی خانه نشین شدم نتونستم برم باز پیگیری کنم . قصدم این بود فردا برم دنبال تالار و بعد گزارش بدم که چه شد .
یک شنبه فهمیدم که کلا انگاری غرفه نداریم ولی نشد برم دنبال کارای دیگه از اون روز مریضم :/
میخوام که روز معارفه ی دانشگاه ما تراکت هامون حاضر باشه . برای معارفه ی خودمون تبلیغ کنیم . برا تراکت هم هماهنگی انجام دادم که اماده بشه . امروز خانم جهانی بهم گفتن که معارفه دانشگاه چهارم و ششم مهره احتمالا . ایشالا سر تایم حاضره . بروشور هم خواهیم داشت . برا اینکه تو اون چند ساعتی که میخوایم تالار رو بگیریم برنامه چیه باس حرف بزنم با بقیه . منتظر اولین جلسه ی امسالم که فکرامون رو بذاریم رو هم دیگه .
من به دنبال گرفتن تالار خواهم بود . نگران نباشید من پیگیرم ..
تعللم برا گذاشتن پست دلیل دیگه ام داشت که میخواستم ببینم برای پخش کلیپمون تو سالن چه کار میتونیم بکنیم . شاید بتونیم با صحبت با دکتر میر احمدی یا دیگران کاری انجام بدیم و کلیپ ما پخش بشه . اثر پخش شدن کلیپ مون چون از تراکت و حتی جلسه ی معارفه ی خودمون خب به مراتب بیشتره . باس براش تلاش کرد .

دارم سعی میکنم که حواسم به همه چیز باشه و پیگیری کنم درست . کم و کاستی اگر هست یا کوتاهی میبینید ا ببخشید به بزرگی خودتون و بذارید به حساب کم تجربگی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد