کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تخلف اساسنامه ای من و بالاخره نتیجه / رای گیری برای مسئولیت اساسنامه

تا پایان رای گیری  سنجاق خواهد بود

همونطور که می دونید یه ماده ای در اساسنامه داریم که 90 درصد مواقع نمیتونیم بهش عمل کنیم.

ماده ی مربوط به مهلت ارائه ی گزینه های معاونت سمت. و همچنین اغلب هم مسئولین نمیتونن تعهدشون مبنی بر ارائه ی 3گزینه برای این قضیه رو انجام بدن. 

 

خیلی کم پیش میاد که مسئولین سمت ها بتونن ظرف مهلت دو هفته ی مقرر در اساسنامه، پیشنهاد های خودشون رو برای بحث معاونت ارائه کنن. و هرچه سمت مهمتر و حیاتی تر باشه، این قضیه سخت تر میشه. و بین سمت ها هم سمت مسئولیت اساسنامه از همه ی سمت ها مهمتره. به هر حال با عرض معذرتخواهی از دوستان و نهاد تصمیم گیری، باس عرض کنم من از اولین روز شروع مسئولیتم در این سمت، دنبال بهترین گزینه ها بودم. مدت ها هم با دوستان در گروه های مختلف تلگرام و گروه مخصوصی که برای مشورت در این حیطه راه انداخته بودم، بحث کردم. هیچ کس هم جرئت معاون شکوری شدن رو مثل اینکه نداشت. البت باس از اینکه خانم اسدی به صورت رسمی خودشون رو پیشنهاد دادن تشکر کنم ولی علی رغم پیشنهاد ایشون، من با توجه به شرایط خاص این سمت، خانم اسدی رو مناسب این پست نمی بینم. در انتها تونستیم بالاخره حاج خانم ترابی رو قانع کنیم که معاون این ترم بنده (که البت خیلی هم از زمان این ترم نمونده) و مسئول اساسنامه ی ترم بعدی باشن. تلاش من برای دو گزینه ی مناسب دیگه هم به بن بست خورد. خلاصه که من بالاخره امروز، تنها گزینه ام رو به نهاد تصمیم گیری پیشنهاد میدم. مطابق با اساسنامه، نهاد تصمیم گیری ظرف دو هفته حق دارن نسبت به موافقت یا مخالفتشون با این پیشنهاد تصمیم گیری کنن.


به مسئول وبلاگ: لطفاً سه روز انتهایی رای گیری سنجاق شود

عباس شکوری - مسئول اساسنامه


با عرض معذرت، مطالب سبزرنگ رو من یادم رفت در متن بنویسم که چند دقیقه بعد از انتشار اضافه کردم.

حاج خانم اسدی هم میتونن برای سمت های دیگه گزیه ی مناسبی باشن ولی برای سمت اساسنامه از نگاه بنده، شرایطش رو ندارن.

نظرات 25 + ارسال نظر
مریم حیدری سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 02:22

موافق با خانم ترابی

جهان سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 07:23 http://zehnemariz.blogsky.com

موافق با ترابی

شکورم سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:18

با خانم ترابی موافقم و گزینه ی مناسب تری که آمادگی این کار رو داشته باشه هم نمی بینم

محمدمهدی رسولی سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:25

موافق با سرکار خانم ترابی

امیر حیدری سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 21:35

موافق با خانم ترابی

زرگر چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:35

موافقم

سمانه سرداری چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:58

موافق با خانم ترابی

محمدنیا پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 00:28

حق رای داران :
عطارپور
بهداد احمدی
شکوری
مریم حیدری
ساجده احمدی
فرازنده مهر
محیط
تدریس
مردیها
جهانی پور
محمدنیا
سرداری
رسولی
فاضلی
شهسواریان
حصاری
عبقریان
گلخندان
حسینی
برخورداری
طلاکوب
ایزدی
زرگر
بختیاری
صالح آبادی
حاجی حسینی
لوائی

برخورداری پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 12:33

دبیر حق رای نداره؟!!

فائزه نت نداره اینم به زور گذاشت . فک کنم چند نفری جاموندن. درستش میکنه به زودی
مریم حیدری

شهرزاد رمضانی پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 13:03

آیا من حق رای ندارم؟؟؟؟!!!!

محمدنیا پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 15:12

با عرض پوزش اقای طغیانی از قلم افتاده بودن ایشونم حق رای دارن

طغیون جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 03:45

مرسی از خانم محمدنیا
موافق با خانم ترابی

امیر حیدری جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:11

مسئولین سمت ها و فعالین فیلم عبقر گمونم باس اضافه بشوند. مسیول اساسنامه هم نظر بده در مورد فعالین فیلم عبقر

سعید ایزدی جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:45

موافق

برخورداری شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 22:21

با خانم ترابی موافقم

zahra hoseini سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 00:57

موافق

عطار چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 13:25

موافق با خانم ترابی

به امیر حیدری چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 13:32

قبلاً با اشکان در طول دوره ی مسئولیتش صحبت کرده بودیم.
من معتقد بودم که در ابتدای رای گیری باید فرد حق رای داشته باشه.
اشکان با مقایسه ی رای گیری های کانون با رای گیری های کشور میگفت که همونطور که اگه وسط رای گیری یکی به 18 سال برسه، میتونه رای بده، در کانون هم اگه کسی در حین رای گیری، حق رای به دست بیاره، میتونه رای بده
استدلال اشکان از این جهت دچار مشکل بود که به این قضیه توجه نمیکرد که یکی میتونه در رای گیری کانون، وسط رای گیری دیگه حق رایش رو از دست بده و نتونه رای بده مثلاً وقتی مهلت دو هفته است، فرد به علت فعالیتش در هفته ی اول، حق رای داره، ولی در هفته ی دوم به علت عدم فعالیت، حق رای نداره. اگه در هفته ی اول رای بده، منطقاً رایش شمرده میشه، ولی در هفته ی دوم شمرده نمیشه
بنابراین مقایسه ی حق رای کانونی با حق رای انتخابات کشوری، چندان مقایسه ی صحیحی نیست


با اینکه استدلال اشکان از این جهت دجار مشکله ولی به شخصه پیشنهادش رو بهتر می دونم

ولی به نظرم با توجه به مشکلی که به وجود میاد در احراز حق رای، این یه خلاء قانونیه که باید براش یه ماده تصویب بشه

اگه ممکنه مسئول وبلاگ این رو یه جایی بنویسن ... اگه ممکنه... اگه ممکنه. بنویسن و بعداً به من متذکر شن


شکور

درضمن، بابت تاخیر معذرت میخوام. نمیدونم چرا ندیده بودم که از مسئول اساسنامه نظر خواسته شده.
اگه ایزدی متذکر نمیشد که اصلاً متوجه نمیشدم.
شکور

نجاتى دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 09:52

سنجاقه هنوز؟

مهلت رای گیری در حد شهادت زیاده اخه !
مریم حیدری

عبقریان دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 15:15

مخالف
به شکور
چرا خودت رو تمدید نکردی برای ترم بعد

به مسئول محترم ارتباطات اینترنتی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 23:27

لطفاً از سنجاق خارج شود

شکور

چشم.
مریم حیدری

به عبقر دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 23:34

الان مخالفتت برای این سواله؟ یا علت دیگه ای داره؟


من به علت اینکه نمیتونم حضوری تو کانون باشم، چندان گزینه ی خوبی برای این سمت نیستم وگرنه اگه تو کانون میتونستم باشم که حتماً خودم رو برای تمدید معرفی میکردم.
تابستون هم که به صورت تلفنی و وبلاگی مسئول بودم، به خاطر همین مسئله بود که حضور چندان در محل کانون فایده بخش نبود


شکور

عبقریان سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 21:46

به شکور
مخالفتم با معاونی که انتخاب کردی
شکور بیشتر اتفاقاتی که میفته تو وبلاگ گزارش میشه و میتونی به بررسی اون بپردازی اما از کسی که فقط اسمی تو وبلاگ داره خیلی بهتره (البت ممکنه منم اشتباه کنم ولی این همون چیزی هست که تواین 3 ترم آخر دیدم)

به عبقر چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 01:10

اگه منظورت از عبارت «از کسی که فقط اسمی تو وبلاگ داره خیلی بهتره» خانم ترابیه باس عرض کنم، خانم ترابی قبل از دوران افولشون که هم انتقاداتی بهشون وارد بود و هم مشکلات عدیده ای داشتن، یه دوران فوق طلایی رو سپری کردن. با صحبت هایی که با ایشون کردم، به نظرم رسیده که ایشون الان شرایط زندگی و تحصیلشون، شبیه به شرایط دوران طلائیشونه. به این علت خانم ترابی رو پیشنهاد کردم.

به نظر من، خانم ترابی اگه همون خانم ترابی دوران طلائیشون باشن، با توجه به حضورشون در لوکیشن، از شکوری ای که نمیتونه تو لوکیشن حاضر باشه، بهترن.


شکور

عبقریان چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 01:59

ببینیم و تعریف کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد