کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سلسله پستهای معارفه 94 شماره 3

تا یکشنبه 31 مرداد سنجاق است 


اول ازهمه  کسی که میخاد مدیر اجرایی معارفه بشه در زیر همین پست  اعلام کنند این پست رو برا همین سنجاق میکنم....خاهشا کسی اگه میل قلبی برای این کار داره تعارف نکنه و از اسم کار نترسه و بیاد اعلام کنه چون میدونم خیلی ها هستند در این مقطع خواهانه قبول این پروژه هستند ولی یه جورایی از اسم مدیراجرایی پروژه معارفه میترسند....


فاکتورایی که طبق نظرات پست قبلی از بچه ها برای مراسم امسال جمع شد به طور خلاصه اینها هستند :

1-نقش مهم طراحی غرفه
2-پوستر و بنر در روز معارفه 

3-طراحی خلاقانه بروشور

4-طراحی ابتکاری غرفه

5-فرم های مخصوص کانون

6-نقش ایمیل

7-معارفه اختصاصی ویژه کانون

8-واجب بودن ساخت کلیپ جدید 

9- پوستر کوروکی دار و پخش ان در هفته های قبل معارفه

10-نیاز نداشتن کلیپ جدید

11-جذاب بودن فضای داخل کانون

12-هماهنگ شدن برنامه ها با فرهنگی به خاطر پیش نیومدن مشکلات بعدی

13-آپدیت شدن سی دی و بروشور

14-با وجود هماهنگی با فرهنگی امکان پیش امدن مشکل باز هم هست

15-کلیپ جدید اما متفاوت


خاهشا این یک هفته و این پست رو جدی بگیرید و برای قبول کردن پروژه فکر کنید و سبک سنگین کنید و پا پیش بزارید...

باز هم متذکر میشم که دیفالت کار رو روی پکیج معارفه سالهای پیش گذاشته شده..

به مسعول محترمه وبلاگ این پست تا یکشنبه هفته بعد 31 مرداد سنجاق باشد...

مخلصی شما طغیون



نظرات 18 + ارسال نظر
محمد گلخندان شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 12:02

من نظرم در مورد کلیپ اینه :
به نظرم کلیپ های قبلیِ کانون تاکیدشون بیشتر روی خود اعضا بود . به طوری که خیلی از مورودی جدی ها می گفتند اون آقاعه که تو کلیپ بود ... و خب خیلی از اون اعضا نیستند الان
ما کلیپی می خایم که تمرکز بیشتر روی خود کانون باشه

شهسواریان شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 12:05

بالاخره کلیپ جدید داشته باشیم یا نه؟
معارفه دقیقا چه تاریخیه؟

چیزای بالا پیشنهادای بچه هاس نه لزوما کارایی که باید انجام بدیم
تاریخ رو امور فر هنگی معلوم میکنه
طغیون

شهسواریان شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 12:13

من یه ایده خوب به ذهنم رسید!
مفصله. مدیر اجرایی هرکسی شد بهش میگم و اگه اکی شد خودم برعهده اش میگیرم. به شدت در جذب دانشجویان تاثیر داره :)

با هم صحبت میکنیم
طغیون

به خانم شهسوار شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 19:47

چرا نمیگید ایده تون رو خوب؟
شکور

هانی یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:42

مسول محترم وبلاگ:
این سنجاق نشده...

فکر کردم خودشون سنجاق کردن. ردیفه.
مریم حیدری

مریم حیدری یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:19

اگر دوستان کمک بکنند تا کارها انجام بشه . من حاضرم مدیراجرایی معارفه بشم

بازم اگر شخصی بهتر از من هم کاندید شد هرگونه کمکی بتوانم خواهم کرد .

به دبیر یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:27

اول اینکه همونطور که عرض کردم خعلی پر روئی

دوم اینکه به نظرم هر کار تبلیغاتی که میخوایم انجام بدیم به دو مسئله توجه کنیم:
تبلیغ آدرس ایمیل. به این شکل که با یه سرچ ساده در گوگل میتونن پیداش کنن
و عضویت در اینستاگرام کانون. که سهل الوصول بودن دسترسی به اون رو هم تو بوق و کرنا کنیم.

خلاصه که میشه حتی براش ووله درست کرد
وله ی وبلاگ و اینستاگرام رو همش تو اکران ها پخش کرد
اینطوری میشه از شر پوسترینگ و ... ریز ریز خلاص شد

شکور

به شکور یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:48

چیزا که خودم بهت گفته بودمو داری بع خودم میگی؟
خیلی پرویی
طغی

به دبیر یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:53

نه... تو تنت میخاره

شکور

کاظم فاضلی دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 23:08

:) اگر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم

ترابی سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:36

مریم جان من تمام و کمال برای کمک در اختیار شمام
هر کمکی بتونم میکنم

یه دنیا ممنون. حتما ازت کمک میگیرم و روت حساب میکنم سیما جان
مریم حیدری

برخورداری سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 23:21

به مدیر اجرایی کمک میکنم حتما

بهداد پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 00:55

در خدمتیم.

سعید ایزدی جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:38

اقا سریع تر برای کانونی شدن و مسئولیت خانم حیدری رای گیری بزار کار شروع شه

برخورداری جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:54

موافقم با آقای ایزدی. مدیر اجرایی سریع تر مشخص شه کارو شروع کنیم

سمانه سرداری جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 17:17

صد در صد خانم حیدری روی کمک من حساب کنه


مریم حیدری

جهان جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 17:18 http://zehnemariz.blogsky.com

منم که اولین نفر اعلام آمادگی کردم بهت بانو جانم...
در خدمتیم

مرسی بانو.
و مرسی از همگی دوستان. حتما رو کمک همگی حساب میکنم اگر رای بیارم ایشالا یه معارفه ی خوب داشته باشیم
مریم حیدری

غلامی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 14:58

با سلام لطفا اطلاع رسانی گردد.
جهت جلسه فردا یکشنبه ساعت 10 صبح با دکتر میراحمدی در باب موضوع هفته دفاع مقدس حتما دبیر یا نماینده کانون حضور پیدا کند
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد