کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

همکاری برای دو پست

دوستانی عزیز دو پست دستیار فیلمبردار و عکاس  که مهم هستند در ساخت فیلم  درمیان ساعت و رختخواب  خالی  میباشد کسانی که مایل هستند اعلام کنند

تاریخ فیلمبرداری 27و28و29مرداد

مممنون

سنجاق می باشد تا یکشنیه

ویرایش 00:06 چهارشنبه

نظرات 5 + ارسال نظر
zahra hoseini چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 13:37

متاسفانه من کلاس دارم تو این روزا :((

سوال چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 22:43

چه چیزی و به چه صورتی ویرایش شده پسر

شکورم

عبقریان جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 01:15

تاریخ فیلمبرداری

به نویسنده و مسئول وبلاگ جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 18:12

ویراش مطابق موازین انجام نشده است.

خانم مدیر مسئول؟ آیا نویسنده در مورد موازین اصلاح پست توجیه نشده؟
و اینکه چرا شما حواستون نیست؟
به نظر میاد پیش از هر چیز نقد به مسئول وبلاگ وارد باشه نه نویسنده


شکور

من دیدم شمام نوشتید ویرایش چی بوده و جواب ندادن من دیگه نپرسیدم. باس میپرسیدم ولی. معذرت. جویا خواهم شد.
حواسم هس. یه کم درگیرم.
در ضمن من قبل از اکانت دادن همه رو توجیه میکنم که ویرایش باید چطور باشه ندانم که چرا بعضی رعایت نمیکنن
مریم حیدری

غزاله قدوسیان یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 00:29

من مایل به همکاری هستم.برای عکاسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد