کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شروع سلسله پستهای معارفه 94

سلام دوستان...

این پست اولین پست از سری پستهای معارفه 94 میباشد...هدف از این پستها مطرح کردن عملکرد کانون در معارفه های سالهای قبل می باشد و همچنین مهمتر از اون گرفتن ایده و طرح های ابتکاری دوستان عزیز برای معارفه امسال هست..سعی بنده این است که این پست ها به صورت زنجیری در مدت زمانی که تا معارفه داریم ادامه داشته باشه...پست بعدی عملکرد و پکیج برنامه های کانون برای معارفه در سالهای قبل می باشد که دیفالت را برای شروع روی آنها میگذاریم...

از دوستان کانونی عزیز خواهشمندیم تا از همین پست شروع به دادن نظرات و طرح های ایده آلشون برای معارفه امسال کنند....

پست رو خالی از کامنت نزارین تا از کمکتان بهره مند شویم....منتظر پست بعدی معارفه 94 باشید..


مخلصی شوما طغیون

نظرات 14 + ارسال نظر
جهان شنبه 20 تیر 1394 ساعت 06:59 http://zehnemariz.blogsky.com

خوبه. فک میکنم نظرمو میگم حتما دبیر :)
برای مدیر اجرایی معارفه فکری کردید؟

امیر حیدری شنبه 20 تیر 1394 ساعت 16:32

آفرین

مریم حیدری شنبه 20 تیر 1394 ساعت 16:54

فکر میکنم نظر میدم منم.

میتونم مدیریت بخشیش روهم به عهده بگیرم حتی

به جهان شنبه 20 تیر 1394 ساعت 18:19

اگه با کمک بچه ها راه و برنامه هامون مشخص بشه سره تعیین مدیراجراییش هم میرسیم
طغیون

شهسواریان شنبه 20 تیر 1394 ساعت 18:42

می تونیم یه سری پوستر درست کنیم از فعالیت ها و بذاریم توی وبلاگ و زمان معارفه هم چاپ کنیم. مختصر و مفید باشه. نمیدونم همچین چیزی قبلا بوده یا نه
پوسترها میتونه موضوعی باشه، مثلا اکران ها ، بعدش یه سری عکس از فیلم ها و حضور خودمون در اکران رو نشون بدیم. یا جلسه های هفتگی کانون. یا قیلم ساختن هامون
تبلیغی باشه، مثلا بزرگترین کانون دانشگاهی، با داشتن بیشترین دانشجوی فعال
یا پوسترهایی که روی هنری بودن و کار گروهی کردن تایید می کنه. روی رشد کردن آدما با ورودشون به کانون فیلم ...

محمدمهدی رسولی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 19:23

ی کلیپ متفاوت از سالهای گذشته می تونه ما رو تو دانشگاه بیشتر توی چشم کنه . . . چ برسه ورودی های جدید
منم فکر می کنم پس هستم!

به شهسواریان شنبه 20 تیر 1394 ساعت 19:47

پس رویکردی که مد نظرتون فعالیت پوستریه یه جورایی؟؟
طغیون

کاظم فاضلی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 20:31

مثل باقی دوستان منم حتما فکر می کنم بهش.
خیلی دوست دارم اگر قصد ساخت کلیپ داشته باشیم حضور موثر در ساختش داشته باشم، اما از الان نمی تونم بدونم برنامم چطور میشه. ( سعی می کنم )

شکور شنبه 20 تیر 1394 ساعت 22:11

مهمترین و شاید حتی تنها نکته ای که باید براش تلاش واقعی و دقیق و برنامه ریزی شده بشه، اینه که معاونت فرهنگی دست از سنگ اندازی هایی که تو دو سال اخیر برای حضور کلیپ و نماینده ی ما روی سن انجام داده، برداره!!!

(الکی مثلاً من ظریفم و فرهنگی، امریکا..)

شهسواریان یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 00:43

بلی بلی.

عطار یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 15:00

بسیار عالی

zahra hoseini دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 03:43

به نظر من بهتره که فرم به بچه ها ندیم چون توقع به وجود میاد تا از طرف کانون منتظر تماس باشیم..من خودم تا ترم 2 منتظر بودم به من زنگ بزنن ولی نا امید شدم خودم اومدم کانون اعلام آمادگی کنم

البته که فرم کاربردش کمم نیست . ما امسال کلی از ایمیل هایی که جمع شده بود استفاده کردیم .به درد خورد. فرم مفیده اتفاقا .
جدی کی گفته بود زنگ میزنیم ؟


مریم حیدری

به طغیان سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 17:37

طغی ازم خواسته که بگم از اول تا آخر معارفه رو باس چه کنه...
اونچه به صورت فوری الان به ذهنم میاد عبارت از این مسائله:

1- شروع بحث های مفصل و دقیق برای قبولاندن اهمیت اینکه کانون فیلم باید هم روی سن یه نماینده داشته باشه و هم باید کلیپش اکران بشه در روز معارفه

2- شروع تهیه کردن بروشور و یه دی وی دی جذاب از ماهیت و فعالیت های کانون

3- شروع به تولید یه کلیپ جذاب در صورتی که کلیپ های قبلی کافی نبود. با در نظر گرفتن اینکه فرهنگی ممکنه در بعضی نقاط کلیپ بخواد اعمال نظر کنه در این قضیه خیلی با احتیاط و در نظر گرفتن زمان باید عمل بشه

4- فکر کردن روی اینکه آیا باز هم غرفه میخواهیم یا نه. اگه غرفه میخواهیم، یه فکر بسیار بسیار دقیق و سخت برای طراحی غرفه ی شدید چون هر سال کانون ها و تشکل های دیگه دارن با نگاه کردن به غرفه ی ما، خلاقیت های ما رو کپی برداری می کنن

5- فکر کردن به اینکه آیا ما بعد از معارفه ی دانشگاه، معارفه ی اختصاصی خودمون رو میخایم یا نه. اگه میخوایم باید در نظر داشته باشیم که جلسه ی معارفه ی خودمون باید در روز معارفه ی دانشگاه و شاید در روز ثبت نام، تبلیغ بشه

6- این مورد رو از همه اول باید می نوشتم: فکر کردن به اینکه آیا ما میخواهیم که در روز ثبت نام هم تبلیغات کنیم کانون رو؟ اگه چنین چیزی میخوایم از همین الان باید مواد تبلیغی مثل بروشور و بنر و فرم رو تهیه کنیم


7- برنامه ریختن برای طراحی یه فرم خاص که قطعاً در آینده بعد از پر شدن مورد استفاده قرار بگیره
به شکلی که هر کس فرم رو پر کرده، باهاش تماس گرفته بشه


فعلا اینها یادم اومد
خوبه؟
شکور

طغیون سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 18:39

به شکور
خوبه عباس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد