کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت / دلقک

فعالین: فربد فرازنده مهر، شکور


0- مهلتی که من برای بچه ها برای تحویل کارهاشون دادم، 10 مرداده

1- تدوین نزدیک به 4 ماهه که تمام شده

2- صداگذاری 40 درصدش انجام شده و قراره که فردین کار رو این جمعه و شنبه به 70-80 درصد برسونه و اگه بقیه اش رو نمیتونه تا ده مرداد برسونه، کار رو به من بده تا با افکت هایی که خودم جور میکنم، صدارو تکمیل کنم

3- جلوه های ویژه و روتوسکوپی 90 درصد تکمیل شده و این 5شنبه و جمعه علی محیط در کنار من خواهد بود ایشالا برای روتوش نهایی. کالر کالکشن انجام شده که از نتیجه راضی نیستم و امیدوارم که جمعه به نتیجه ی مطلوب برسیم.

4- تا به حال سه نسخه موسیقی تهیه شده که هر بار من با صحبت با فربد، تغییرات ریشه ای رو به کارش تحمیل کردم که مجبور شده از بیخ و بن دوباره کار رو بسازه. نسخه ی سوم، در حال حاضر نسخه ی مطلوبیه و قرار هست که همزمان با انجام بقیه ی کارها، موسیقی تا همون مهلت مذکورف به پایان برسه و نهایی بشه

5- خانم جهانی پیگیر هماهنگی تالار مولوی برای اکران خصوصی دلقک هستن. تلاشم اینه که اکران بلافاصله بعد از پایان تعطیلات معاونت فرهنگی در تالار مولوی انجام بشه. عطارهم اگه دوست داشت میتونه این دزدان دلقک رو برای نمایش روی پرده ارائه بده که قطعاً دیدنش در تالار لذت بخش خواهد بود.


تیم من، فربد، فردین، محیط از نظر فنی و جهانی و تدریس از لحاظ اجرایی در حال تلاشیم.

شکور-مدیر اجرایی

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا محمودی کامل آباد چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 05:39 http://horotat.info

سلام
دوستان گفتن که بیام اینجا کامنت بدم. ببینید من خب سال آخر علوم کامپیوترم. توی این چند سال فعالیت های فرهنگی زیاد داشتم. با اعضای کانون حدودی آشنام چن تاشون دوستای عزیز ما هستن. حالا من بعد از چند سال دیدم که ای بابا کانون به این خفنی،‌ یه سایت نداره :|
این وبلاگ واقعن درب و داغونه
بابا وبلاگ رو چه به این پستا...
برای همین به ذهنم اومد کمک کنم که یه سایت بزنین. ینی خودم براتون میزنم. سایت با وبلاگ خب خیلی فرق میکنه. شما همین سیستم بلاگ رو دارین اما دیگه وبلاگ نیست. ضمنن یه شخصیت و اعتبار به کار میده. سایت یک مالکیته که به نام فرد حقیقی یا حقوقی ثبت میشه. اونجا در اختیار شماست. میتونید توش هر کاری از جمله خرید و فروش انجام بدین. از جمله فروش بلیط هاتون. ضمنن دیگه طراحیش دست ماست. این قالب خسته کننده و ضعیف بلاگ اسکای چیه آخه ؟
خیلی کارا میشه کرد باهاش. خیلی معتبر تر میکنه کارتون رو بابا
درباره قیمت هم خب بحث زیاده. ببینید بستگی به توان شما داره. سایتی که کانون نیاز داره،‌حداقل دو ملیون تومن میخواد. ضمنن هزینه های جانبی از جمله هاست و دامین هم داره. اما من به عنوان طراح و خدمات دهنده برخورد نمیکنم، به عنوان دانشجو و فعال فرهنگی کار میکنم باتون. همیشه دوس داشتم برا کانون یه کاری کنم قبل فارق التحصیلی. اینم این. مجانی نمیشه،‌چون معتقدم جز برای مستمند کار مجانی شگون نداره. اما خب دیگه.
سر قیمت میتونیم با هم بحث کنیم.
شماره تلفن من هست 09203223019

از همون روز اول که وبلاگ تاسیس شد، بحث برای تبدیل شدن به سایت هم شروع شد.
همیشه این تو ذهن ما بوده که این تغییر انجام بشه
سه نفر تا به امروز از اعضای کانون، تقریباً میشه گفت که پا پیش گذاشته ان تا سایت کانون رو راه اندازی کنن.
به هر حال با بچه ها صحبت میکنیم ببینم مخصوصاً با توجه به هزینه دار بودن قضیه، با هم همکاری بکنیم یا نه
و این وظیفه قطعاً برعهده ی دبیر و مسئول ارتباطات اینترنتیه

شکور

محمدمهدی رسولی چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 09:35

امیدوارم اینهمه وقتی ک صرف این فیلم شده با نتیجه ی چشمگیرش همه رو به وجد بیاره!

جو نده که تو ذوق نخوره پسر

شکورم

هانی چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 15:30

جهان پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 19:44

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد