کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاون اساسنامه در ترم تابستان / مسئول اساسنامه در ترم پائیز

دوستانی که علاقه مند به بحث اساسنامه هستن، خودشون رو به من معرفی کنن. بهتره که به صورت خصوصی با هم صحبت کنیم نه در وبلاگ.

البته گزینه های ارائه شده از طرف من برای این سمت، به نتیجه ی این اطلاع رسانی در وبلاگ منحصر نمیشه و من شخصاً هم با گزینه هایی که مناسب این سمت - که به نظر من اهمیتی هم سنگ دبیری در کانون داره - هستن، برای پذیرفتن زحمت، بحث خواهم کرد...

شکور-مسئول اساسنامه

نظرات 11 + ارسال نظر
عبقریان جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 19:33

عباس بسه دیگه انقدرحرف میزنی یخورده هم حبس نفس کن خسته میشیا

به عبقر جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 21:32

حاجی آدم با کسی که چندین سال ازش بزرگتره حتی برای شوخی هم تو یه جای عمومی نباید اینطوری حرف بزنه مخصوصا که پستهای عباس در راستای درست انجام شدن فعالیت های کانون و نظم سیستم کاری کانون هست.

عطار

عبقریان شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 00:16

به عطار
شکور خودش میتونه بیاد حرف بزنه
به شکور
عذر خواهی میکنم اگه فکر مینی توهین کردم
حبس نفس هم نکن آخه امکان داره اتفاقی برات بیفته

عبقر.
شکور چه بخواد حرف بزنه چه نه، کسای دیگه می تونن بیان اگه کارت غلطه بهت متذکر بشن. فوقش می تونی بگی: خیلی هم خوب حرف میزنم.
این چه الفاظیه در پاسخ به عطار استفاده می کنی؟ معلوم هست شماها چتونه؟ هر از چند گاهی میای یه تیکه می اندازی و میری!!!
اصلاً تو چته؟ من حس میکنم 70درصد کامنت هات شده از جنس کامنت های میلاد سلیمی. با این کامنت ها مثلاً میخوای سیستم کانون رو مسخره کنی؟
چرا رک نمیگی؟ این چه سبکیه؟
شکور

به عبقر شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 00:35

حاجی من متوجه نمیشم چرا باید این حرف تکرار بشه.چون قبلا هم گفتم
وبلاگ یه جای عمومیه و تو هم کامنتت در رابطه با پستی بود که عباس در رابطه با فعالیت ها و امور کانون گذاشته.وقتی با کنایه بهش میگی چرا انقد حرف میزنی یعنی اینکه ارائه منظم فعالیتا و حفظ نظم سیستم رو هم به شوخی میگیری!
یه لحظه به عنوان پستی که زیرش این کامنت رو گذاشتی نگاه کن!
این پستیه که تو بخوای این کامنت رو بزاری؟ پست در مورد مثلا خاطرات شخصی تو و عباسه که همچین چیزی رو به شوخی میگیری و بعد هم که بهت نقد میشه اینطوری جواب میدی؟
والا من نه علاقه ای دارم تو امور شخصی دیگران دخالت کنم نه حوصلشو.
تو هرچقد دوست داری تو امور شخص و خصوصی خودت راحت باش ولی انتظار نداشته باش اینجور مسائل مربوط به کانون رو هم شخصی بدونی و واکنشی به حرفات صورت نگیره.(تازه این حرفا جدا از مسائل مربوط به احترام به بزرگتره)

عطار

امیر حیدری شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 00:48

خجالت آوره عبقر. ادب داشته باش مرد. ادب مرد به ز دولت اوست.

زرگر شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 11:03

مایه تاسف زیادیه این رفتار عبقر، جدا نظرم راجع بهت داره عوض میشه، فکر میکردم انسان مودبی هستی اما اشتباه میکردم......

عبقریان شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 20:46

به شکور چرا خشک تر و با هم میسوزنی
سیستم کانون رو مسخره میکنی چیه و تیکه اندازی چیه من میخواستم کار دیگه ای بکنم اما اشتباهان این طوری شدش
به عطار ما شرمندتیم

به عبقر شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 21:39

اگه دوست داشته باشی، سعیم رو میکنم یه وقتی بذارم در یک پست دکترین طور، با ارجاع به مصادیق، اماراتی که بر اساسش ادعا میکنم «تیکه اندازی» می کنی رو شرح بدم؟
شکور

عبقریان یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 00:52

شکور جون دستت درد نکنه ولی من به جیزی گفتم ولی نمیدونستم یه چیز دیگه برداشت میکنن

به عبقر یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 19:51

منظورم فقط اشاره به دو نظر اخیرت نبود بلکه نظرات متعددی که در شرایط خودشون، جزو تیکه پرانی هات تلقی میشه. اگه دوست داشته باشی با اشاره به این نظرات متعدد سعی خوئاهم کرد بهت بفهمونم چرا به این حس رسیدم که دوس داری به سیستم و این حرفا، تیکه پرانی کنی.
بحث احترام و ادب و این حرفا هم که بماند. کاری بهش ندارم.
شکور

اسدی دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 19:19

علاقه من می باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد