کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تصمیم اتخاذ شده در چهارمین روز کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یه چند باری خدمت دوستان عرض کردم که بابا تا دیر نشده اون چیزی که در جلسه تصویب شد رو اطلاع رسانی کنید... که نشد و نشد و نشد ... تا رسید به مسئولیت خود من در مقام مسئولیت اساسنامه:

در چهارمین روز کانون فیلم، مورخ 24 اردیبهشت ماه 94 اکثریت دوستان بر این گزاره هم نظر بودند که منافع کانون کمتر از گذشته برای مخاطبین عام خود (دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی) باشد و تلاش بر تخصصی تر کردن مطالب و عمق بخشیدن به سطح تلاش ها جدی تر انجام گیرد.

عین جمله ای که مورد تصویب قرار گرفت در ذهنم نیست. همونطور که عرض کردم قرار بود امیر حیدری، یا خانم جهانی پور یا خانم برخورداری جمله رو منتشر کنن که میسر نیفتاد.

در هر صورت اونچه من تو ذهنمه به این شکله:


«بدین وصف دبیر ملزم می گردد تا با راهنمایی و گوشزد کردن به اعضا و تلاش برای تغییر جو کانون، فعالیت های کانون را به سمت «تخصصی تر» و «هنری تر» کردن خروجی ها راهنمایی کند و به این شکل اعضای نهاد تصمیم گیری بر این مسئله تاکید دارند که فعالیت های کانون می بایست رو به سمت تخصصی تر شدن و دور شدن از پروژه هایی با مخاطبین گسترده و عام پیش رود»


اگه دوستان چیز دیگه ای به ذهنشون می رسه بفرمایند.

شکور - مسئول اساسنامه

نظرات 5 + ارسال نظر
عطار جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 21:43

تا جایی که من یادم میاد محتوای اصلی تصمیمی که گرفته شد همین بود

شهرزاد رمضانی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 02:34

چه تصمیم خوبی

کاظم فاضلی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 02:39

خیلی خوبه.
هنوز یه هفته از کارگاه ها باقی مونده بچه ها بیان استفاده کنن در همین راستا

محمدمهدی رسولی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 04:07

هرچقد در توانم باشه سعی می کنم تو این قضیه کنار کانئن و بچه ها باشم . . .

سعید پشت مشهدی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 17:52

خوشحالم تغییر رویکرد کانون بالاخره به اون حرف هایی که من تو پست دکترین : تغییر رویکردام گفته بودم رسید.

تصمیمی که تو روز کانون گرفته شد تصمیمی بود که همیشه در موردش صحبت میشه، همیشه آرزوش از طرف همه مطرح میشه، تو سال های مختلف حتی تو روزهای کانون دیگه هم گفته شده و چیزی نیست که حالا بهش رسیده باشیم مشهدی. و به نظر من چیزی که ما تو روز کانون تصویب کردیم، کاملاً هم منطبق بر دکترین تو نیست. هرچند از این موضوع هم در دکترینت صحبت کرده ای.
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد