کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سه نکته قابل ذکر و مهم


سلام به دوستان

از طرف امور فرهنگی سه طرح فیلم و کلیپ به کانون پیشنهاد شده که من اونها را با یک سری توضیح در زیر توضیح میدم.! کسایی که مایل به همکاری در این پروژه ها و یا قبول آن هستند در زیر این پست اعلام آمادگی کنند.. دوتای این پروژه ها برای مهرماه هستند و یکی هم برای سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا (ولی مطمعن نیستم چون قراره تاریخه دقیقش رو بهمون بگن)

1_ طرح کلیپه آهنگ نقره ناصر عبداللهی که قراره به مناسبت ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا ساخته بشه و و توضیحی که غلامی به من داد اینه که کلیپ و تصاویر باید مرتبط با متن و آهنگ حاج ناصر عبداللهی باشد و بیانگر این موزیک باشه این کلیپ.

2_ کلیپ جشن دانش آموختگی که آقای عظیمی در مورد فضا و طرح مد نظرشون با زرگر صحبت کرده اند و ایده و طرح از امور فرهنگی می باشد.

3_کلیپ یا تله فیلم مشاوره که بخش مشاوره امور فرهنگی قراره برای جشن معارفه اراعه بده که طرح و ایده نیز باز از سمت امور فرهنگی می باشد..من نیز در این راستا امروز رفتم با آقای قزلسفلو صحبت کنم و ببینم چی میخواهند که ایشان مرخصی رفته بودند.
                                                          
                                                    .......این سه طرح سفارشی می باشند.....
مخلصی شوما طغیون
نظرات 6 + ارسال نظر
طغیون دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 21:51

mn dar surati ke shakuri nezarat va tadvin bar har se porozhe ro qabul kone movafeqam ke kanun in porozheha ro qabul kone....

هانی دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 21:51

کلیپ مورد سوم (مشاوره) رو با توجه به اینکه اگه تدوینش با عباس باشه من میتونم قبول کنم .

جهان سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 12:38

من موافقم که هر سه رو کانون دست بگیره اما به شرطی که مدیریت اجراییش با اقای شکوری باسه اون هم در راستای تدوین. ینی ایده و مدیریت کلیپ با اقای شکوری باشه تا تدوینش خوب و عالی دربیاد

زرگر پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 10:17

تا شنبه باس جواب شماره دو داده بشه، بنابراین زودتر اگر کسی میخواد داوطلب شه اعلام کنه.

به شکور پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 23:36

وضعیت من رو میدونید. با این توصیف و با نظارت تلفنی اگه فکر میکنید که از عهده ام بر میاد، می تونیم با هم کار کنیم. نمونه اش رو در کلیپ های روز کانون دیدیم. اگه مناسب می بینید اسم من رو هم ببرید. فقط به فرهنگی بگید که هر طرحی که دارن و هم جزئیاتی که تاکید دارن باید در تولید دیده بشه رو در یک لایحه ی مکتوب ارائه کنن که بعداً مشغول الذمه نشیم. بعد از خوندن چیزهایی که از ما میخوان، در مورد اینکه طرحشون عملیاتی و همچنین زیبا هست یا نیست، فکر و تبادل نظر میکنیم و ایشالا 5 روز بعد از ارائه ی این لایحه، جواب قطعیمون رو با شرایطی که برای تولید نیاز داریم برآورده بشه، بهشون اعلام می کنیم.

شکور

غلامی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 12:21

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد