کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین پست دبیری

سلام دوستان

همینجور که میدونید بنده بعنوانه دبیر انتخاب شدم و در خدمت کانون و کانونیان هستم...

ایشالا برای این دوره یه سری برنامه ها و  طرحها مدنظر هست که پس از مشورت با باقیه دوستانه پیشکسوته کانون و همچنین مسعوله اساسنامه من باب مطابقت با اصول و عرفها و اساسنامه در یک پست دیگر انها را اعلام میکنم...ولی یکی از هدفهای اصلی این دوره و مخصوصا در فصله تابستان برای من کسبه یک رکورده جدید در جذب ورودیهای جدید است (شکستن رکورد سال 90) که این پروسه با یک جلسه معارفه عالی بدست می اید که بوسیله طرحریزی و برنامه ریزی خوب در تابستان عملی میشود...در ادامه باید از دوسته خوبم زرگر دبیره سابق و همچنین مشورتهای دوستانه درجه یکی همچون دکتر و شکوری و عطار تشکر کنم چرا که با وجود این عزیزان و همچنین باقیه دوستان احساس میکنم که دوره خیلی خوبی در پیش دارم....میدونم که همتون پشتمین...


مخلصی شوما طغیون 


نظرات 11 + ارسال نظر
طغیون جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 19:16

این عکسو هر کاری کردم کوچیک نشد..
عذرخواهی از مسوله محترمه وبلاگ

مشکلی نیست من درستش میکنم
مریم حیدری

بهداد جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 19:19

درود بر شما. درست فکر می کنید. پشتتونیم.

پی نوشت) شما توی دوره دبارت باید زیاد پست بذارید ها. همه رو میخواید اصفهانی بنویسید؟ :))

باید به این تیکه آخرش عادت کنی دیگه..
این جمله اصفانیه آخر مهره من حساب میشه

طغیون

سمانه سرداری جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 19:51

موفق باشید بسیار

زرگر جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 20:10

آفرین مجتبی، آفرین

زرگر جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 20:18

آفرین مجتبی، آفرین

فریدا حصاری جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 23:10

موفق باشید آقای طغیانی

شکور جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 23:58

موفقیت در جذب دانشجو ها در مراسم معارفه، یک موضوعیه که باس از سالهای قبل صرفاً کپی پیست بشه. اگه همین کار دقیق انجام بشه، موفقیت تضمینیه. مشکل اینجاست که معاونت فرهنگی رویه اش متفاوت شده و شاید اجازه نده که همون کارهایی که سال های پیش کردیم رو دوباره انجام بدیم

شکور

عطار یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 19:29

عبقریان یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 20:30

این که بتونی مسافرای جدید رو سوار کنی خیلی خوبه فقط یجوری نرونی که عده ای پیاده شن و عده دیگر رو هم به زور پیاده کنی

طغیون دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 02:11

مرسی از همه دوستان

به عبقر دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 02:13

شمارتو دارم..بات تماس میگیرم
طغیون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد