کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون :: مسئول سیستم :: ترم تابستان

درود.


برای ترم تابستون بنده قصد ابقای خودم رو در این سمت دارم.


میخوام زیرساخت های لازم (فیزیکی و قانونی) برای تامین و تضمین امنیت هارد رو فراهم کنم، یک مقدار ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری هم لازمه که میخوام توی تابستون انجامش بدم و مهر یه سیستم ایده آل و خوب تحویل کانون داده شده باشه.



اگه حرفی، حدیثی، نکته ای، پندی، اندرزی، تعارضی هست دریغ نفرمایید.

نظرات 15 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 00:27

من که موافقم

عبقریان پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 01:17

از نظره بنده مشکلی نداره

برخورداری پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 21:52

استقبال

مریم حیدری پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 22:24

منم استقبال میکنم

طغیون جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 16:57

موافقم

شکور جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 23:37

به نظرم بهترین گزینه حداقل برای تابستون، خودتی
پس رای گیریش رو بذار قناری
شکورم

اسدی شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 15:07

من که یه دونه جلسه ی روز کانون رو نیومدم دیگه کلا از رای گیری ساقطم اما موافق بودم در کل و شما رو گزینه مناسبی میدونم.

زرگر شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 20:54

الان این پست رای گیریه؟

بهداد یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 02:58

به شکوری و زرگر:

مسئول اساسنامه فرمودند درصورتی که تعارض نباشه نیاز به رای گیری نیست.

سعید ایزدی یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 03:26

نه باید رای گیری بشه.

جمله اول این پست
http://filmclub-sbu.blogsky.com/1393/06/15/post-4673/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D9%85-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

سعید ایزدی یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 03:31

5- شخص انتخاب شده، مسئول سمت در ترم بعدی خواهد بود مگر نهاد تصمیم گیری، با احراز صلاحیت مسئول سابق همچنین با صلاحدید های مورد نظر خودش، مسئول قبلی را در سمت خود ابقا کند {توجه کنید، این بند مهمترین بند این ماده است}

بند 5 اساس نامه در قسمت معاونین سمت

بهداد احمدی یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 11:38

به ایزدی:

بنده وقتی مسئول سمت هستم، یعنی یک بار برای این سمت تایید صلاحیت شدم.
حالا اگه کسی فکر می کنه من در طول این ترم صلاحیتم رو از دست دادم، میتونه بیاد اعلام کنه.

این به نظرم منطقی تره تا رای گیری و احراز صلاحیت دوباره.

اینی که چی منطقیه چی نیست رو باید مفصل بحث کرد.

ولی در کل اگه می خوای طبق قانون رفتار کنی قانون می گه:
کانون فیلم علاوه بر پروژه هایی که داره اجرا میکنه، برای حفظ نظم و انضباط در کارها، همچنین برای بقا و ماندگاری کانون و البته استمرار کارهای هنری، علاوه بر مدیران اجرایی که پروژه به پروژه متفاوت می شن، سمت هایی هم تعریف کرده است که مسئولین این سمتها به صورت ترمیک (به غیر از دبیر) انتخاب می شوند. علاوه بر این، برای هر سمت یک معاون هم تعریف شده است(به غیر از دبیر) که قواعد آن جدا از مسئولین سمت ها آورده می شود.

کوچکترین مطلبی که باعث شده ترمیک باشه اینه که نهاد تصمیم گیری امکان داره در یک ترم با ترم بعدش فرق داشته باشه و نهاد تصمیم گیری بعدی اون فرد رو دارای صلاحیت ندونه.
ایزدیم

بهداد احمدی یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 13:18

به ایزدی:

آیا جایی در اساسنامه نوشته که صلاحیت فقط و فقط با رای گیری مستقیم احراز می شود؟

اگر ننوشته، من دارم صلاحیتم رو با این شیوه احراز می کنم و ایرادی به کارم وارد نیست. (هرچند که یکی از مشکلات اساسنامه رو نشون میده و باید بررسی و شفاف سازی بشه.)

سعید ایزدی یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 17:10

به بهداد:
یکی اینه که سمئولیت های سمت ترمیکه یعنی وقتی ترم تموم میشه تو دیگه مسئول نیستی و معاونت طبق اساس نامه میشه مسئول سمت. تو اگه بخوای دوباره مسئول شی باید نهاد تصمیم گیری تاییدت کنه. و اینی که می گی رای گیری چرا؟
خوب این در هر موردی مطرح میشه که آیا باید رای گیری بشه یا نه به روش های دیگه هم میشه موردی رو تصویب کرد یا مورد تایید قرار داد؟
در کل منطقیه چون تو باید حد نصاب نهاد تصمیمگیری تاییدت کنه. و خوب وقتی فقط اعلام کنی من می خوام مسئول شم نمیشه فهمید کسی تاییدت کرده یا نه و منطقه باید رای گیری باشه.

به بهداد دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 00:35

من متوجه نمیشم اینهمه صلابت در مقابل متن صریح اساسنامه یعنی چی؟
از این رفتارت دقیقاً چه برداشتی باید بکنم؟
شکورم و کمی از این همه حرف و حدیث های تو در مقابل این شفافیت متن اساسنامه، در حیرتم!
جریان چیه قناری؟
اگه فکر میکنی اساسنامه مشکل داره، این راهش نیست که از بیخ و بن چیزی به این شفافیت رو مبهم انگاری کنی!
بعید میدونم امیر هم چنین حرفی بهت زده باشه. یا اینکه سوتفاهمی شده.
اجتهاد در مقابل نص، ممکن نیست قناری و متن اساسنامه در این قسمت، اونقد شفافه که حتی تفسیر بردار نیست!
مسلمه که نهاد تصمیم گیری نظرش رو صرفاً از طریق رای گیری ابراز میکنه
آیا شما راه دیگه ای در ابراز نظر نهاد تصمیم گیری در طول تاریخ حیات نهاد تصمیم گیری، دیده ای؟!

به نظر من تو بهترین گزینه برای این سمتی
و بر اساس متن صریح اساسنامه برای ادامه ی مسئولیتت باید نظر نهاد تصمیم گیری رو بگیری وگرنه معاونت خود به خود مسئول سیستم خواهد شد
مسئولیت تو در این سمت به شدت به نفعه کانونه
پس خواهش میکنم مطابق با اساسنامه، رای گیری رو شروع کن

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد