کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انصراف از انتخابات شورای مرکزی

با توجه به اینکه غیر از اعضای ائتلافی که بنده هم یکی از اعضای اون هستم، کس دیگه ای نامزد انتخابات شورای مرکزی نشده و ما اعضای ائتلاف هم در مورد انتخاب دبیر، کاملاً اشتراک نظر داریم، من حضور خودم رو در شورای مرکزی، دیگه چندان معنی دار نمیدونم. البته با اینکه یک وظیفه ی کوچک دیگه هم شورای مرکزی داره که عضویت من در این شورا می تونست روی انجام اون وظیفه تاثیر داشته باشه ولی ازونجا که مصادیق اون وظیفه بسیار بسیار استثنائی هستن و تا حالا واقع نشدن، من عدم حضور خودم در شورای مرکزی رو هم مناسب تر برای کانون میدونم (به علت جلوگیری از هدررفت زمان) و هم برای زندگی شخصی خودم. بنابراین با آرزوی موفقیت برای سایر اعضای ائتلاف، و همچنین دبیر منتخب اونها، بدین وصف از نامزدی در این انتخابات انصراف میدم.

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
طغیون جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 22:48

مرسی از حضور و حمایتهات عباس جان

مریم حیدری جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 23:34

ممنون از حضور مفیدتون و اینکه همیشه در کنار ما اعضای کانون هستید و راهنمایی میکنید

milad شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 00:30

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما عباس آقا

فرناز شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 18:09

سلام اقای شکور
من فرناز هستم پیغامی رو گذاشته بودم در مورد اکران فیلم ..
سپاس از اینکه پاسخ دادید ... و در مورد همکاری هایی که با دانشکده حقوق داشتید وقتی نام ها رو خوندم برخی رو خاطرم هست یا پوسترشون رو دیده بودم یا حتی شرکت کردم اما راستش نمیدونستم اینها با همکاری دانشکده حقوق بوده فکر میکردم متصدی کار فقط خود کانون هست ...
اگر امکانش هست من یک روز طی همین هفته بتونم بیام دفتر کانون و با هم صحبت کنیم ... با حضور خود شما و دوستان گرانقدر کانون ... هر شخصی که باید برای هماهنگی ها حضور داشته باشه ...
صحبت هم فقط در مورد اینکه چطور باید این برنامه support کنیم و ...
سپاس از شما
این شماره تماس من هست و همین طور ایمیل رو هم نوشتم ... ممنون میشم اگر به من اطلاع بدید با ایمیل یا تماس ...
09195379862
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد