کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالین روز آخر غرفه‌ی هفته‌ی فرهنگ

سلام به همه‌ی کانونی های عزیز


تبریک دوباره بابت افتخارای قشنگ کانون خوبمون 

  


امروز من و آقای زرگر غرفه رو جمع کردیم. ما فعالینیم!

سند و مدرک خدمت شما:







موفق و خوب باشید :)

نظرات 8 + ارسال نظر
زرگر سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 23:28

بله، فعالیت امروز ما دو نفر تایید میشه. با تشکر از خانم نجاتی به خاطر کمک و عکس.

جهان چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 00:04

عکسا باز نمییشه

بهداد احمدی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 00:51

احسنت و آفرین بر هر دوی شما! :دی

ولی کاش یکم بهتر تقسیم وظایف می کردید. خانم نجاتی بیچاره کمرشون شکسته بس عکس گرفتن... بعد شما میرید از تیر آویزون میشید بنر جمع می کنید آقای زرگر؟

خسته نباشید خانم نجاتی.
متاسفم آقای زرگر.

نجاتى چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 11:38

به آقاى احمدى :
منم بنر و پوستر جمع کردم ولى کسى نبود عکس بگیره ! بعدم همه رو آوردیم کانون از اون پایین

جهان چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 12:41

عکس ها باز نمیشود

میشه پری جان یه کم طول میکشه فقط
مریم حیدری

زرگر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 16:11

به بهداد:
خانم نجاتی هم کمک کردن زیاد ، وسایلا رو دوتایی به سختی اوردیم بالا.

نجاتى چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 22:00

به جناب دبیر:
من تو کل مدت حضورم تو کانون سعى کردم جا بندازم که "وسایل " خودش جمعه ! وسایل ها غلطه!
در ضمن من بنر و پوستر هم از در و دیوار کندم ها!

milad چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 22:37

آفریین
کم کم دارین مرد میشین :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد