کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت کلاس عکاسی

با سلام به همه 

طبق معمول با عرض معذرت بابت تاخیر

سه جلسه ازکلاس عکاسی تا الان تشکیل شده

متاسفانه از نظر مالی کلاس به حد نصاب نرسید و به طور عجیبی تعداد شرکت کننده ها کم بود

ولی خب خدا رو شکر کلاس خوبیه

  

یاری کننده های "من" تو برگزاری کلاس:


خانم ها :

برخورداری

حیدری

قزلسفلو


آقایون :

زرگر

حیدری 

احمدی

طغیانی

بختیاری

قربانی 

عبقریان





تعداد دیگه ای هستن که متاسفانه من لیستشون رو گم کردم. اعلام کنن من اضافه میکنم.


***اون "من" یعنی اسم خودمم تو فعالین هست***

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 14:48

پیشنهاد دارم که قسمت عمده ی پست بره به ادامه ی مطلب

شکور

مریم حیدری جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 15:59

به اقای شکوری :
نظر من هم همینه .فرستادمش ادامه مطلب . اصلا قرار شد دیگه اسامی فعالین بره ادامه مطلب دیگه

عطار جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 21:41

خسته نباشین

زرگر جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 23:18

شاهد زحماتتون بودم . خسته نباشید.

برخورداری یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 23:44

عاشق این کامنت لبخندایی ام که میذاری کیمیا
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد