کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چهارمین مصداق از «روز کانون»: لذت با هم بودن / بخش ماهوی / پایان

مدیریت بخش ماهوی با بنده بود بنابراین چنانچه نقصی در این حیطه ملاحظه کرده اید، قطعاً پای من هم در میانه. 

در کنار این مسئله لازم می بینم تشکر کنم از: 

معین یوسفی که زحمت کشید و گزارش عملکرد سالیانه رو به شکل پاورپوینت در آورد 

خانم حسینی که زحمت کشیده بودن و کلیپ خاص «شهرک غزالی» رو ساخته بودن که با توجه به انتخاب اون پروژه به عنوان برترین ایده ی سال، جا داشت که حتماً پخش بشه که متاسفانه دوستان و خود خانم حسینی تصمیم گرفتن که سریع تر برن برای نمایشگاه کتاب.

طغیانی و بختیاری و ارشادی و حیدری و قربانی برای تولید هجویه که ایده ی خودشون هم بود نه اینکه ایده ی من رو اجرا کرده باشن

خانم سرداری که قبول زحمت کردن و مدیریت قسمت برترین طراحی های پوستر رو پذیرفتن و با موفقیت به ثمر رسوندن

خانم حیدری که قسمت ترین های امسال رو برعهده گرفتن و خیلی شیک انجامش دادن  

خانم برخورداری که زحمت تاپیوگرافی اسم این روز رو کشیدن. 

عطارپور که فیلم جالبش رو به امروز رسوند.

... 

اگه نقصی در مدیریت بحث ها و تقدیرها و تشکر ها و زمان بندی کار دوستان دیدید، معذرت میخوام. 

علاوه بر این، با توجه به مشکل فنی ای که تو این روزهای اخیر برای تجهیزات کانون به وجود اومد، برنامه ی تولید کلیپ ها متاسفانه با مشکل روبرو شد و من اصلاً از کلیپ هایی که تدوین کردم به شخصه راضی نیستم هرچند که دوستان در جلسه از تماشاش استقبال کردن. به هر حال امیدوارم که خانم جهانی پور، برخورداری، مرادپور و عطارپور، پائین بودن کیفیت کلیپ هاشون رو که با فیلمبرداری بچه ها و تدوین من تولید شده بود، به خاطر این مشکل و فورس زمانی  که به خاطرش به وجود اومد، ببخشایند. 

همچنین همگی هم پائین بودن کیفیت کلیپ اصلی روز کانون رو هم بر اساس همین مشکلات، درک کنن و بازم در این قسمت بر بنده ببخشایند. 

خواهش هایی که دارم: 

1- خانم حیدری، ترین ها رو با امتیازهاشون تو یه پست مستقل بذارن.

2- خانم سرداری، بهترین پوسترها رو با تصویراشون بذارن در یه پست و سعی بشه که خالقینش مشخص بشن. 

3- مهدی رسولی و خانم حسینی، عکس ها و فیلم هایی که گرفتن رو تو آرشیو کانون قرار بدن و بهترین و دسته جمعی ترین هاشون رو هم در وبلاگ.  

4- خانم برخورداری هم اگه ممکنه لیست افرادی که حضور در حد یک حضور عرفی در جلسه ی امروز داشتن (از نگاه بنده، حضور در حد یک دوم مراسم) رو به عنوان اعضای نهاد تصمیم گیری کانون، مطابق با اساسنامه و پروژه ی کانونی، یادداشت و اعلام کنن. همچنین با هماهنگی امیر حیدری، تنها مصوبه ی جلسه که مصوبه ی مهمی هم بود رو منتشر و اعلام کنن.

شکور

نظرات 16 + ارسال نظر
نجاتى جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 00:20

خیلى هم همه چى خوب بود :) خسته نباشید هم شما هم خانوم جهانى پور

زرگر جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 02:53

خسته نباشید . دمت گرم و خانم جهانی یور هم خسته نباشن.
با این همه فشار زندگی. این زحماتت قابل تقدیره. جایزه کشتن هم بسیار خوشحال کننده بود .

سمانه سرداری جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 05:16

همه چی عالی بود,همگی واقعا خسته نباشید,به خصوص شما آقای شکوری و خانم جهانی پور

سمانه سرداری جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 05:21

در ضمن توی قسمت انتخاب بهترین طراحی پوستر خانم‌ها حصاری و حیدری خیلی به بنده کمک کردند,ممنونم ازشون

جهان جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 11:50

خسته نباشید اقای شکوری.
دیروز فوق العاده بود.
من صبح با یاد کلیپ شما برای خودم از خواب بیدار شدم و باز هم قند تو دلم آب شد.
خدا شمارو برای ما و کانون حفظ کنه.

فریدا حصاری جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 13:27

بسیار عالی و خسته نباشید

حق طلب جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 13:34

عطار جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 14:00

همه چیز بسیار منظم و لذت بخش بود.به شخصه از کلیپ هایی که پخش شد بسیار لذت بردم و جا داره از عباس و دوستانی که در ساخت کلیپ مربوط به من زحمت کشیده بودن بسیار تشکر و قدردانی کنم.
یک خسته نباشید و تشکر جانانه از عباس شکوری مدیر اجرایی بخش ماهوی و همچنین خانم جهانی پور مدر اجرایی بخش شکلی روز کانون

asadi جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 14:31

راضی نیستم اگه خیلی بهتون خوش گذشته باشه ...
من درس داشتم (امتحان دارم) [جیغ بنفش]

شکور جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 14:52

مورد سوم به بحث شکلی و مدیریت خانم جهانی مربوط میشد که اشتباهاً بنده نوشتم. پوزش

شکور

مریم حیدری جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 15:30

یک دنیا ممنون از شما اقای شکوری و خیلی خیلی خسته نباشید .
دیروز واقعا عالی بود به من خیلی خیلی خوش گذشت .
روز کانون به یکی از بهترین خاطراتم تبدیل شد و الان هی دارم به خودم میگم اخه چرا پارسال نیمدم
شاهد بودیم همه که چه قدر این چند وقت تلاش کردید که همه چیز به جای خود و خوب برگزار بشه و مسلما هیچ جوره قابل تقدیر نیست زحماتتون .

به قول خانم جهان خدا شما رو برامون حفظ کنه

شهسواریان جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 16:41

خیلی خوشحالم که بازدید از شهرک غزالی به عنوان برترین ایده ی سال شد
نشد بیام نبودم این روز مهم رو.

بهداد احمدی شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 01:19

خیلی خسته نباشید همگی.

هجویه ها و کلیپ آقای عطارپور فوق العاده بود.

معین یوسفی فر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 04:02

واقعا لذت بردم دست همگی به خصوص شکور عزیز درد نکنه...

برخورداری یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 23:49

واقعا روز خیلی خوب و به یاد ماندنی بود برای من

zahra hoseini دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 22:52

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد