کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نتیجه جلسه مربوط به سعید پشت مشهدی

امروز این جلسه سه ساعته برگزار شد . نتیجه نهایی که در انتهای جلسه با رای اعضا بدست امد به شرح زیر است:


تا وقتی که سعید پشت مشهدی ، از نهاد تصمیم گیری، رایی مبنی بر اینکه او ملتزم عملی و عقیده ای به اساسنامه است و همچنین ملتزم به اجرای تعهدات توافق شده اش است، حق هیچگونه مدیریت ندارد.


گفتنی است که فایل صوتی این جلسه به صورت کامل موجود است.

                         

                                                                                                                خوب باشید.

                                                                                                                      زرگرم

نظرات 3 + ارسال نظر
عبقریان چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 15:50

گزینه های که به رای گیری گذاشته شد خیلی افراطی بود

1-همین که اکثریت حاضر در جلسه به این گزینه رای دادن یعنی افراط نبوده و اکثریت معتقد هستن که ظلمی به مشهدی نشده و عادلانه بوده. پس همه باید به رای گرفته شده توسط اکثریت تمکین کنند و از حق" آزادی اظهار نظر سو استفاده نکنن".

2-باز هم پیشنهاد میکنم به تو و هر کس دیگری که فکر میکنه در حق مشهدی ظلم شده فایل صوتی جلسه رو کامل گوش بده و اونموقع قضاوت بکنه.
در ضمن یادتون باشه مشهدی کسیه که تو جلسه جلوی جمع گفت حرف هاش رو میتونه هر 5 دقیقه یکبار عوض کنه و این کار از نظرش هیچ اشکالی نداره!
وی به صراحت گفت که التزامی به رعایت تعهداتش نمبینه و......
دست بردارین از این دفاعیات به ظاهر حقوق بشری.
دست بردارین از احیا کردن مجرم.
دست بردارین از مظلوم نمایی فردی که محکومیتش محرز شده.

عطار
......................................
عبقر فقط بهت توصیه میکنم فایل صوتی جلسه رو گوش بدی.
همه چی روشنه.
زرگرم
---------------------------------
تو تو جلسه بودی؟ همه بحث ها رو شنیدی؟ میدونی چی رای گیری شده؟ چرا گزینه ها رو افراطی میدونی (با دلیل صحبت کن)؟ به نظرت چه گزینه ی دیگه ای میشد رای گیری بشه؟؟
امیر حیدری

عبقریان چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 23:52

نوشته به عطار
خب همه ای که میگی من جزو اون ها بودم و البته یه سری افراد حاضر در آنجا به گزینه دیگه ای نمی تونستن رای بدن ولی من به نتیجه رای گیری احترام میذارم
نوشته به بقیه دوستان من نگفتم ظلمی شده به مشهدی فقط حرکت,حرکت خیلی رادیکالی بوده
نوشته به امیر
در طول این چند وقت به تقریبان به طور کامل یا اتفاق ها آشنا شدم و اینکه هیچگونه حق مریریت بیش از حدبوده اگر جز جز مشد بهتر بود

امیر حیدری پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:19

به مسئول جلسه:
لطفا حضار نوشته شوند.

به عبقر:
اگه تو جلسه نبودب پس از همه چیز با خبر نیستی. حتا خود ما هم یه چیزایی رو تو جلسه فهمیدیم. به نظر من مجازات کمی اعمال شده تازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد