کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در مورد جلسات بررسی فیلم / فعلا تعلیق

این جلسه فقط نیم ساعت در هفت بود , تازه اونم در تایمی که تقریبا همه وقت خالی دارند (بین ساعت 12 تا 20)

هفته پیش یکی از اعضای کانون به من میگفت : این جلسات بررسی فیلم که قراره گذاشته بشه , نمیشه نقدِ درست و درمانی توش انجام بشه .

من گفتم : هدف من این نیست که بیایم در حد یه منتقد سطح بالا فیلم نقد کنیم , اساسا ما اصلا منتقد نیستیم . این جلسات برای ایجاد یک شوق در بچه ها و علاقه مند کردن آنها به فیلم و بعضی از کارگردان هاست . یک دور همی کوچک برای صحبت در مورد فیلم .

با اینکه پست چهار روزی سنجاق بود , ولی متاسفانه کسی به صورت حتم اعلام شرکت کردن نکرد (من خودم حتی به سه چهار نفر هم اس ام اس دادم ولی گفتن مشکل داریم نمیایم ) .

با این اوضاع غعلا این برنامه تعلیقه .


نظرات 3 + ارسال نظر
به مسوول وبلاگ چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 11:22

میشه لطفا 20 رو به 2 و هفت رو به هفته ویرایش کنید
گلخندان

بعله. الان نتم خوب نیس. شب اصلاح میکنم.
مریم حیدری

به مسوول وبلاگ چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 11:24

منبه ما و غعلا به فعلا

گلخندان

شکور دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 17:11

خانم حیدری؟
چرا موضوع بندی ها اینطوری شده؟
الان آیا این پست، معرفی یه فیلمه؟
شکور

اندکی نمیرسم رسیدگی کنم:/ همه پست ها رو تو این هفته درست خواهم کرد.
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد