کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت فیلم در میان ستارگان

تشکر میکنم از همه کسانی که من رو تو این اکران کمک کردن. 


برخورداری

قربانی

بختیاری

شهسواریان

زردکوهی

یوسفی

خ حیدری

عبقر

قزلسفلو

مرادپور

مینایی

سرداری

زرگر

امیر حیدری

عطارپور

ملک 

رمضانی

حصاری

پیروزبخت

حسینی

پشت مشهدی

 

اگه کسی از قلم افتاده بگه




نظرات 6 + ارسال نظر
asadi چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:09

منم پوسترای خوابگاهو زدم

مریم حیدری چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 08:02

خانم محمدنیام. بودن با من پوستر زدن

بهداد احمدی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 11:47

پوسترای حقوق رو من زدم.

زرگر چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:28

آفرین و خسته نباشی.

برخورداری چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 23:19

برخورداری پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 22:24

آخه چرا این پست برچسب گزارش فعالیت نداره

اروم باش خانوم. درستش میکنم خو
مریم حیدری
____
این یکی داشتا. گزارش فعالیت2 بود برچسبش
بازم حیدری ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد