کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جذب شوید! #گرافیک

درود بر همگان.


کوتاه عرض کنم. هوای مناطق طراحی پوستر کانون ابری گزارش شده و در آینده پیشبینی سیل و برف و بوران و این ها رو داریم.


هنوز از آخرین پوستری که برای کانون طراحی کردم دو سه روز بیشتر نمی گذره و پنج تا پوستر و بنر و استند هم در دست کار دارم و باید تحویل بدم. آقای فاضلی هم امروز گفتن براشون پوستر طراحی کنم که به دلیل پوستر های مذکور و فرصتی که نداشتم، شرمنده شون شدم.

تازه، این وضعیت در حالتیه که نیم بیشتر پروژه های گرافیکی کانون رو خانم برخورداری دارن انجام میدن.


اواخر این ترم و به خصوص از ترم بعد به شدت به کمبود گرافیست بر می خوریم. نیاز به گرافیست تازه نفس داریم. هرکس تمایل داره جذب گروه گرافیک بشه، یا توی همین پست جذب بشه، یا حضوری جذب بشه، یا هرجور خودش صلاح می دونه جذب بشه.


روشش مهم نیست!

فقط جذب شوید!

نظرات 8 + ارسال نظر
سمانه سرداری سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:22

من خیلی دوست دارم پوستر طراحی کنم منتها بلد نیستم,اگر یه آموزش بذارین برا بچه ها خیلی خوبه, ما هم جذب میشیم.

زرگر سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 08:14

آفرین

zahra hoseini سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 19:16

اگر یاد میدین جذب میشم

اورین زهرا. دقیقا.
مریم حیدری

بهداد احمدی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:40

شما جذب بشید،
آموزش که هیچ، ناهارم میدیم! :دی

در این حد یعنی؟ :))) جذب شدیم رفت.
مریم حیدری

طغیون چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 09:26

ناهاررررررررررررررم میدی ؟؟!!!!!!1 من اصن با تمام قوا و نیرو برای یادگیری فرایند طراحی پوستر و بنر و کلیه سفارشات در اقسا نقاطه کشور در خدمتت هستم...اصن جذبت که هیچی ذوبت میشم...حالا سره روزه ناهار با هم هماهنگ میکنیم..

نجاتى چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:20

یادمون بدید!

سحر طیبی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 17:14

خیلی خیلی علاقه دارم اما متاسفانه بلد نیستماگه کسی فرصت داشته باشه آموزش بده بسیار خوب می شه

برخورداری چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 23:21

آفرین
جذب شین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد