کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام آمادگی معاون مسئول آرشیو

دوستانی که برای معاونت آرشیو تمایل به همکاری دارند لطفا اعلام آمادگی کنید. با تشکر 

نظرات 9 + ارسال نظر
سرداری یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 14:03

به مسئول محترم وبلاگ ، لطفا تا 3 روز سنجاق باشد

اکی حتما
مریم. حیدری

zahra hoseini یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 14:04

من اعلام امادگی می کنم.

معین یوسفی فر یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 21:10

بنده هم اعلام آمادگی میکنم

به آقای یوسفی فر یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 22:48

آیا شما تهرانی هستید؟ در جریان رای گیری قبلی معاون آرشیو که هستید،معاون آرشیو ترجیحا باید تهرانی باشند تا توی تابستون مسئول آرشیو باشن ، برای همین می پرسم تا اولویت ها مشخص بشن.
سرداری

آفرین به این نظر پخته
ولی تا جایی که من میدونم، معیّن تهرانیه.
ولی مطمئن نیستم
شکورم

جهان دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 00:34

منم میخوام اعلام امادگی کنم ولی میترسم. چطوریه مسوولیت ارشیو؟ توضیح میدی لطفا سمانه؟

به خانم جهانی پور دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 06:46

خیلی هم عالی,,,امروز اگه کانون دیدمتون براتون حضوری میگم,,,اگر نشد همینجا کامنت میذارم.
سرداری

معین یوسفی فر دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 23:42

اگه برای تابستونه خیر بنده تهرانی نیستم و برای تابستون کاندید نمیشم اگر برای پاییز بعدی هست من کاندید میشم

منو باش!
پس تو کجائی هستی حاجی؟
خوابگاهی؟
شکورم

معین یوسفی فر سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 11:11

برای 50 امین بار! بله من خوابگاهی هستم با محوریت شهر ساری

شکور دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 22:31

اتفاقی که در این پست افتاده، همان چیزی بود که من در نظرات پست رای گیری قربانی هم گفتم. یعنی پستی با نام «رای گیری معاونت آرشیو» به نویسندگی مهدی قربانی.
در نظرات اون رای گیری و در پاسخ به نظر دبیر که گفته بود، مهدی قربانی گفته که میخواد تابستون تمدید کنه بنابراین به خانم سرداری رای میده، عرض کردم که مطابق با اساسنامه هیچ الزامی به رای آوردن مهدی قربانی در تابستون نیست. بنابراین نباید بر این فرض خانم سرداری رو به عنوان معاون انتخاب کرد و در رای خودم هم اشاره کردم ازونجایی که هدف اساسنامه از تاسیس معاونت، نگاه به مسئولیت در ترم بعد هست، برای انتخاب معاون قربانی، باید کسی رو انتخاب کرد که احتمال حضورش در ترم تابستون، از همه محتمل تره. ولی دوستان نپذیرفتند و الان با استعفای مهدی قربانی، باز باید دنبال گزینه ای بود که تابستون باشه. کاری که در همون رای گیری قبلی باید صورت می گرفت. کاری که هدف اساسنامه از تاسیس معاونت بود
پیشنهاد میکنم پست مورد اشاره و نظرات ذیلش رو بخونید

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد