کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای بحث هایی که در روز کانون باید مطرح شوند، پیشنهاد موضوع و متکلم اصلی بدهید / و دکترین

این پست تا چند روز سنجاق است


به نظر من یه سری از اهداف مهم برگزاری روز کانون از این قرار هستن:

1.      مرور کارنامه ی سالیانه ی کانون و به این وسیله:

درک معضلات پیش پای کانون

مقایسه ی کارنامه ی کاری با سال گذشته

یافتن راهکار برای معضلات و برنامه ریزی برای اجرای آن در آینده

 

2.      ذکر خاطرات و خسته نباشید به اعضا و یک بار جمع شدن تمامی اعضای کانون در یک محل

 

3.      تلاش برای اصلاح مسیر اصلی کانون

 

در این راستا همگی باس پیشنهاد بدن که چه بحث هایی رو انجام بدیم. خود من من باب مثال چند بحث رو مناسب برای مطرح شدن در این روز کانون میدونم. بقیه هم پیشنهاد بدن و علاوه بر پیشنهادشون بفرمایند که آیا علاقه دارن به عنوان متکلم اصلی بحثشون رو در جلسه انجام بدن یا نه و اگه علاقه دارن، بحثشون نیاز به چند دقیقه زمان داره تا مطالب خودشون رو بگن.

 

پیشنهادهای من که از بینشون با توجه به پیشنهادهای دیگه ی اعضا و توجه به زمانها و در صورت لزوم، رای گیری، چندتاشون رو انجام خواهم داد:  

 

1- موضوع: «تغییر فعالیت های اصلی و پر تعدد کانون از اکران های عمومی معمولی به اکران های خصوصی، پروژه های مخصوص اعضا، و اکران های عمومی ویژه و جلسات نشست خاص مانند تحلیل بازیگری در سینمای ایران و مقایسه ی آن با سینمای جهان با حضور رضا کیانیان.»

خودم میخوام که این بحث رو انجام بدم و زمانی که برای صحبت خاص خودم نیاز دارم بیش از ده دقیقه نیست.

 

2- موضوع: «فرسودگی متن حال حاضر اساسنامه و ارائه ی مثال های مربوط به این معضل و بحث برای یافتن راهکار»

خودم میخوام که این بحث رو انجام بدم و زمانی که برای صحبت خاص خودم نیاز دارم، 20 دقیقه هست.

 

3- موضوع: «پیشنهاد برای یک روش جدید ایجاد جو در تالارهای اکران های عمومی توسط همصدایی با کلیپ» که برای گفتن مطالب خودم در این بحث 7 دقیقه بیشتر وقت نمیخوام

 

4- موضوع: «بحث تعیین نوع همکاری کانون با تشکل های دیگه به ویژه با رویکرد جدید معاونت فرهنگی» که برای گفتن مطالب خودم در این بحث، 7 دقیقه بیشتر وقت نمیخوام

 

5- موضوع: «بحث شفاف سازی تفاوت پروژه ی شخصی و کانونی و شرایطی که باید در پروژه ی کانونی رعایت بشه به ویژه رای گیری های متعدد» که برای گفتن مطالب خودم در این بحث، 10 دقیقه وقت میخوام

 

6- موضوع: «جذب حداکثری و دفع حداقلی اعضا به چه قیمتی و تا چه شرایطی؟» که برای گفتن مطالب خودم در این بحث، 13 دقیقه بیشتر بعیده که بخوام

 

7- موضوع: «چرا اساسنامه؟» که برای گفتن مطالب خاص خودم، نیاز به ده دقیقه وقت دارم.

 

اصرار دارم که این دوستان هم بحث هایی که قبلاً به من گرفتن رو بگن و خودشون هم زمان برای صحبت بخوان:

علی محیط و بحث تولید گروهی انیمیشن

امیر حیدری و خانم جهانی و بحث دوبله

خانم حق طلب و بحث به سرانجام رسوندن کتاب صوتی

معین یوسفی و بحث اینستاگرام

عطار و امیر حیدری و بحثی که در رابطه با تولید یه برنامه ی ساده در محیط مجازی داشتن

زرگر و بحث دبیری

نظرات 5 + ارسال نظر
معین یوسفی فر شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 23:18

خوب موضوع اینستاگرام به جدیت در حال پیگیری هست و انشالله تا زمان روز کانون به نتیجه میرسه و نتایج واثراتش بر فعالیت کانون و منافع آن در یک وقت حدودا 5 دقیقه ای توضیح خواهم داد

زرگرم یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 20:35

بزا فک کنم خبر میدم.

ف.قزلسفلو دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 20:56

روز کانون دقیقا چه روزیه؟

تلاش اینه که 5شنبه، 24 اردیبهشت باشه
شکورم

جهان سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:00

خانم جهانی و دوبله؟ :|
قضیه چیه آیا؟

کاظم فاضلی سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 23:42

یه بحث کوتاه دارم در مورد مدیریت پوسترهای تبلیغاتی.
( تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات، مدیریت کاغذ، حفظ محیط زیست و ... )
در حدود 5 دقیقه فکر می کنم بحث تکمیل بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد