کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جمع آوری پیشنهادات برای بحث «ترین ها»

تا سه روز سنجاق است

دوستان سال پیش پیشنهادی رو مطرح کردم که مورد استقبال مدیر اجرایی سومین روز کانون قرار گرفت و دوستان هم در رای گیری هاشون استقبال کردن. موضوع بحث «ترین ها» بود که امسال هم اگه دوست داشته باشید انجام میدیم. بنابراین زیر این پست اگه با مطرح شدن این قضیه در روز کانون چهارم هم موافقید، بعد از اعلام موافقت، پیشنهادتون رو برای نامزدهای ترین ها اعلام کنید. اگرم مخالفید، از بیخ مخالفتتون رو اعلام کنید.

چنانچه با ترین ها موافق باشید، پیشنهاد میکنم که بعدش موافقت یا مخالفتتون رو با این قضیه هم اعلام کنید که: یک تیم 5 نفره متشکل از شکوری، حیدری، عطار و زرگر که در جریان اغلب پروژه ها بوده اند، بهترین موضوعات و همچنین مهمترین مصادیق رو از بین پیشهاداتی که مطرح میشه، انتخاب کنن و در انتها به رای بچه ها برسونن.

به طور مثال من بدون تامل زیاد روی این قضیه یه مثال از سمت خودم می زنم: 

 

 

به شخصه با رای گیری ترین ها موافقم و پیشنهادات خودم از این قراره:

1.      موضوع: برترین اکران فیلم / مصادیق: اکرانهای

خداحافظی طولانی،

اعترافات ذهن خطرناک من،

بر لبه ی فردا،

شلاق،

هتل بزرگ بوداپست،

 

2.      موضوع: برترین پروژه (چه اکران و چه غیر اکران) / مصادیق: علاوه بر اکران های ذکر شده،

پروژه های بازدید از شهرک سینمایی غزالی،

کلاس گریم خانم فلاح،

کلاس عکاسی خانم نجاتی،

کشکول شکوری،

تولید فیلم عطار،

تولید فیلم شکوری،

تولید فیلم زردکوهی،

تولید فیلم طغیانی،

 

3.      خوش اخلاق ترین عضو / مصادیق:

برخورداری،

مرادپور،

محمدنیا،

خداقلی،

معین یوسفی،

شخص شخیص شکوری،

سرکار خانم تدریس،

 

4.      منطقی ترین عضو / مصادیق:

شکوری،

امیر حیدری،

زرگر،

عطار،

مریم حیدری،

کیمیا برخورداری

 

5.      تنبل ترین عضو / مصادیق:

ملک محمدی،

ارشادی،

مریم زارعی،

توسلی،

قزلسفلو،

زهرا حسینی،

رهبری (شیطان پور)

 

6.      مدیرترین مسئول (چه در مدیریت چه در مسئولیت سمت و چه در زیرمجموعه ها) / مصادیق:

خانم حیدری در سمت وبلاگ،

خانم شهسواریان در مدیریت بازدید از شهرک غزالی،

عباس شکوی در مدیریت نظم تالار در پروژه خداحافظی طولانی،

زرگر در مدیریت در قالب سمت دبیری،

خانم برخورداری در مدیریت طراحی پوستر برلبه ی فردا،

عبقریان در مدیریت دانلود،

زردکوهی در مدیریت فیلمبرداری فیلم یک پایان خوب،

 

7.      بهترین خاطره (دوستان چند خاطره رو باید مثال بزنن) / مصادیق:

بازدید از شهرک غزالی،

استرس بلیط فروشی فجر،

سبیل های رهبری،

اصطلاحات عجیب قربانی،

 

8.      ابتکاری ترین کار / مصادیق:

تلاش معین یوسفی برای اینستاگرام،

پیشنهاد خانم شهسواریان برای بازدید از شهرک غزالی،

پیشنهاد خانم فلاح برای برگزاری کلاس گریم

پیشنهاد شکوری و تولید کلیپ تقدیر از فرامرزی در روز کانون سوم

پیشنهاد شکوری و تولید کلیپ خاص روز کانون سوم

 

9.      فعال ترین عضو / مصادیق:

نجاتی،

قربانی،

شکوری،

حیدری،

زرگر،

برخورداری،

جهانی،

عطار

 

10.  مسئولیت پذیرترین عضو / مصادیق:

برخورداری

شکوری

زرگر

نجاتی

مریم حیدری

امیر حیدری

محمدنیا

عطار

 

11.  بهترین عکس دسته جمعی (بیش از 20 نفر) / مصادیق: به صورت تصویری ارائه میشه و حتی می تونیم در روز پروژه این رو رای گیری کنیم. در این رابطه، عکاسان بهترین عکس های دسته جمعی شون رو ارائه بدن

 

12.  بهترین عکس خودمانی از اعضای کانون / مصادیق: به صورت تصویری ارائه میشه و حتی می تونیم در روز پروژه این رو رای گیری کنیم. در این رابطه عکاسان، بهترین عکس های دسته جمعی شون رو ارائه میدن

نظرات 31 + ارسال نظر
علیرضا ملک محمدی جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 21:41

موافق با هر دو مورد

مریم حیدری جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 22:07

با هر دو موافقم

عبقریان جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 23:50

موافق

سمانه سرداری شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 00:28

موافق

معین یوسفی فر شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 02:11

به نظرم بحث و نظر در این امر حتی میتونه تبدیل به یکی از الزامات هر ساله روز کانون تبدیل بشه در ضمن موافق با هردو امر.

سعید پشت مشهدی شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 07:41

با موردهای کانونیش موافقم عین کثلا بهترین اکران و کلاس و ... اینا چیزای نسبتی عین خسیس و تنبل اینا بعد بنظرم تو پنچ نفر هم اعضایی مثل قربانی و یا خود من خیلی بیشتر از نزدیک در جریان پروژه ها بودیم تا خودت و از همین مثال هات هم معلومه راحت اینکه مثلا هیچ کدوم از پنچ تا اکران وحشت رو که پررونق ترین اکران ها بودند نیست و یا سه تا کلاس عکاسی من اسمشون نیست و کلاس عکاسی خانم نجاتی که هنوز برگزار نشده هست!
آهان راستی بنظرم حتما بهترین پوستر و تراکت و بنر هم باشه جزوشون.

آشوب شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 09:22

موافقم با هردو
فقط یه کوچولو احساس نمیکنی خودت تو همشون هستی؟؟

شهسواریان شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 09:30

موافق
بهترین عکس دسته جمعی و خودمانی خیلی ایده خوبیه.
چرا تولید فیلم های دلقک و دزدان احمق نیستند جزوشون؟؟

سعید چ.ع شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 12:05

جزو ترین ها بنر و پوستر و تراکت هم بیاد.
مورد دیگه اینکه به نظرم برای اونایی که پروژه شون یا مدیریت پروژه شون جزو ترین ها میاد یا ترین میشه به تسهیلاتی درنظر گرفته شه که مثلن پروژه های بعدیشون کانونی بشه یا تسهیلات مالی یا ازینچیزایی که باعث انگیزه میشه.

به مشهدی شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 20:41

1- در مورد اون 5 نفر پیشنهادی من و اینکه اسم تو، تو پیشنهادهای من نبود: باس عرض کنم که البته که احتمال اینکه تو از 5 نفری که مثال زدم بیشتر در جریان امور بوده باشی وجود داره، ولی اونچه باعث شد اسمت تو لیست پیشنهادی من نباشه اینه که کاری که این 5 نفر باس بکنن نوعی قضاوته و قضاوت، علاوه بر «در جریان امر بودن» نیاز به صفات دیگه ای از جمله «منطق» و «عدالت» داره که از نظر من به اندازه ی مورد نیازه این جریان در تو وجود نداره.
به هر حال در انتها اگه دوستان مخالف این 5 نفر پیشنهادی من بودن، من قطعاً برای افرادش بازم رای گیری میکنم.


2- در مورد مثالی که زدم: در ابتدای مثال هم برای اینکه شبهه ای که وارد کردی به وجود نیاد نوشته ام که «من بدون تامل زیاد روی این قضیه» این مثال رو می زنم. وقتی که این مثال رو زدم حافظه ام تمام پروژه ها رو یاری نمیکرد و همزمان به خانم برخورداری سپرده ام که لیست تمام پروژه ها رو برای این جریانات در بیاره. بنابراین اون فقط یه مثال سرسری بود برای اینکه سریع تر دوستان مصادیق رو ذکر کنن مثل خودت که ذکر کردی.


3- پوستر و تراکت و بنر هم پیشنهاد بسیار خوبیه فقط باس گزینه هاش برای رای گیری به اعضا ارائه بشه و این زمان می بره. امیدوارم که وقت کنم و مدیریتش کنم. ادعا دارم قربانی به عنوان مسئول آرشیو برای این قضیه با من همکاری لازم رو نداره و حتی تماس های من رو هم پاسخ نمیده به شکلی که از اینکه کمکم کنه مایوس شدم و به کس دیگه سپردم. بنابراین این کار برای من دشوار تر شده.

شکور

به چراغ شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 20:44

در پاسخ به نظر مشهدی هم گفتم که بحث پوستر و بنر و تراکت پیشنهاد خوبیه فقط مشکل اینجاست که باید بتونم مدیریت کنم و تمام پوستر و بنر و تراکت های طراحی شده از روز کانون پیشین رو جمع کنم. امیدوارم که بتونم. سریع باید یه نفر رو برای این جریان هماهنگ کنم


در مورد تسهیلات هم بسیار موافقم و حداقل اگر هم کانون نتونست یه برنامه ی دقیق برای این تسهیلات در نظر بگیره حداقل میشه که مدیرهای انتخاب شده در رای گیر های پروژه های آینده شون با استناد به این موفقیت، راحت تر رای بگیرن

شکور

توجه شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:11

مثالی که من زده ام، اصلاً یه مثال دقیق نیست و صرفاً برای این گذاشته ام که نشون بدم شما باید چجوری نظر بدید در مورد ترین ها. موضوع ها و مصادیق، فقط برای نشون دادن اینه که چجوری باید موضوع و مصداق بیان کنید. همین.

بختیاری پیشنهاد خوبی کرده اون هم «بهترین عضو تازه وارد» هست.

مثالی که گذاشتم برا این بود که بختیاری این پیشنهادش رو به این صورت بنویسه:

بهترین عضو کانون که در سال تحصیلی جدید عضو کانون شده است
مصادیق: (مثلاً)
حسینی
قزلسفلو
سرداری
طغیانی
بختیاری
رضائی

شکورم

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:42

به آشوب شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 21:53

آره بابا. اسمم رو تو همه ی گزینه های معرکه گذاشته ام! جدی نگیر بابا. پیشنهاده رو سریع نوشتم برای اینکه مفهوم رو به ذهنتون منتقل کنم. در انتها روی موضوعات و مصادیق دقیق فکر میکنیم حاجی. یه چیز الکی سریعاً نوشتم که شما درستش رو بنویسید.

شکورم

عبقریان یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 00:04

خود شیفته ترین در انتخاب گزینه
1شکوریم
2شکویم
3شکوریم
4عبقریانم
یه بامزه ترین و شوخ طبع ترین بزینی تکمیل میشه

asadi یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 01:21

موافق فقط چیزایی مثل خوش تیپ ترین و ... رو پیشنهاد میکنم برعکسشم باشه

جهان یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 09:27

بامزه س اما حقیقتش معتقدم میتونه ناراحتی هم ایجاد کنه و حیف که مصداق دقیقش یادم نیست وگرنه عرض میکردم که مورد داشتیم طرف جزو یه سری از این ترین ها شده بود و کلی بهش بر خورده بود ولی مطرح نکرده بود.... به خاطر همین عدم یاداوری مصداق دقیق رایم ممتنعه

برخورداری یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 12:28

حق رای داران:

طغیانی
بختیاری
برخورداری
شکوری
توفیقی
حسینی
م.حیدری
ا.حیدری
رسولی
فاضلی
زرگر
شهسواریان
مرادپور
قربانی
گل خندان
یوسفی فر
نجاتی
عبقریان
سرداری
قزل سفلو
پرهیزگار
پشت مشهدی
ارشادی
عطار
جهان

حدنصاب 9 رای

برخورداری یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 12:32

اصلا رای گیریه این ؟! یا نظر خواهی فقط؟!؟

ف.قزلسفلو یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 15:46

من حرفی واسه گفتن ندارم! :| :D

به خانم برخورداری یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 16:11

این پست فعلاً در حد یه اطلاع رسانی، گرفتن پیشنهاد های راه گشا و مقدمه ای بر یه پست رای گیری در آینده است

شکور

زرگر یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 19:20

موافق ترین ها هستم. اما فقط از نوع مثبتش. گزینه تنبل ترین و این ها نباس مطرح شه به نظرم و این که به نظرم گزینه هایی که برا تنبل ها نوشته شده مثلا خانم ها قزلسفلو و حسینی فعالند و جاشون تو این گزینه ها نیس.هر چند کلا با ترین های منفی طور مخالفم.
در مورد مورد مدیرترین مسئول هم به نظرم باس سمت و پروژه و زیر مجموعه ها از هم جدا بشه چون کلا قابل مقایسه نیست. ودر مورد گزینه های موارد دیگه هم در مورد بعضیش مخالفم. البته خب نوشتی بدون تامل زیاد...
با پیشنهاد هانی و انتخاب پوستر و بنر برتر هم موافقم.

هانی بختیاری یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 22:10

1.بهترین عضو تازه وارد کانون
طغیانی
بختیاری
سرداری
رمضانی
حصاری
حسینی
قزل سفلو

2.بهترین چهره سینمایی کانون
عطارپور
شکوری
امیر حیدری
عماد
طغیانی

بسیار عالی. بسیار عالی که موضوع و مصداق پیشنهاد دادی. بقیه هم همین کار رو بکنن
شکورم

حق طلب دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 01:17

بهترین پوستر زن(از لحاظ همکاری و....)

در دسترس ترین عضو


حق طلبم

پیروزبخت دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 08:47

چقد چیزای قشنگ مشنگه
چارتا سوژم بزارین خاطره میشه

جهان دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 19:10

1. شوخ ترین و بامزه ترین عضو
2.ساکت ترین عضو
3. پر سر و صدا ترین عضو :))

4.خوش اخلاق ترین عضو
5.شادترین عضو
کلا با چیزای مثبت موافقم...
جهان

ف.قزلسفلو دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 23:32

آقا شکوری جدی من اصلن ناراحت نشدم
هنو منو نشناختین،بذار یخام آب شه متوجه میشین در پس این چهره ی مظلومم چه شیطونیه
تازه بعد دیدن این لیست کلیم خندیدیم با بچه ها ، خدا خیرتون بده!

کدوم چهره ی مظلوم رو می فرمائید؟؟؟
شکور
_____________
هر وقت من چهرم مظلوم شد قزلسفلو جان ، شومام چهرت مظلوم میشه :))))))
جهان

asadi سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:28

moody ترین عضو

ف.قزلسفلو سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 23:01

والا من نفهمیدم از کجا باید نقل قول کنم

آقا شکوری من به این مظلومی!!

آقا جهان: (یادم نمیاد کدومی!) چون یادم نمیاد واس خاطر همین با تاکید بازم میگم چهره ی من مظلومی بیش نیس!! والسلام!

جهان سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 23:45

من دخترم والا...
پریسام... جهانی پور

ف.قزلسفلو چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 20:55

عه؟!
ببخشید
من نمیدونستم حقیقتا
ولی بازم میگم مظلومم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد