کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالین پروژه اکران هابیت 3

با سلام خدمت دوستان کانونی عزیز در این پست میخوام که فعالین اکران هابیت رو معرفی کنم:

ویرایش در 27 ام فروردین به دلیل اضافه کردن بعضی افراد با رنگ قرمز

 

طراحی پوستر:

برخورداری


تدوین و ویرایش فیلم:

محمد گلخندان

معین یوسفی فر


پوستر زنی و تبلیغات:

بختیاری

طغیانی

زهرا حسینی

دو نفر از دوستان حقوق که در جلسه این هفته بودند و اسمشون رو بلد نیستم لطفا کامنت کنند دوستان

شهسواریان

مریم حیدری

نجاتی

عبقریان

خودم 2

گلخندان 2

سرداری

قزلسفلو

برخورداری


فعالین روز اکران:

خودم 2

گلخندان 2

پرهیزگار

زرگر

قزلسفلو

بختیاری

طغیانی

پشت مشهدی

مرادپور

ارشادی

مریم حیدری

عطار پور

چند نفر ازدوستان هم بلیط فروشی کردند که دوستان لطف کنند اسماشون رو کامنت کنند


باز هم اگر کسی از دوستان فعالیتی انجام دادند که بنده از قلم انداخته باشم لطفا کامنت کنند.

در پایان هم از تمامی دوستان عزیزی که در این پروژه به ما کمک کردند تشکر میکنم و یک خسته نباشید جانانه هم به آقای گلخندان میگم.


نظرات 9 + ارسال نظر
مریم حیدری سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 14:16

جمیعا خسته نباشید

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 18:18

خسته نباشید خوب بود بخصوص جلسه نقدش پرمحتوا بود و من استفاده کردم.

زرگر سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 20:38

عرض شود که خسته نباشید به خاطر اکران. دو سه نفر از ورودی های جدید در تبلیغات بودن متاسفانه اسمشون یادم نیس. و اینکه گلخندان جدا تو این پروژه خوب کار کرد که دمش گرم. به نظرم حداقل 70 درصد کار رو گلخندان انجام داد. و به معین هم باس بگم که وقتی مدیریت پروژه ای رو میپذیری باس بیش از این حرفا برا کار وقت بزاری... با این حال دم معین هم گرم به خاطر اکران

به مدیریت وبلاگ چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 15:57

چرا نظر معین یوسفی تایید شده؟ آیا خطوط قرمز وبلاگ تغییر کرده؟

شکورم

اوپس بلی. معذرت و ممنون
مریم حیدری

معین یوسفی فر چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 22:32

ز برداشتن پروژه از روی دوش قربانی بگیر تا صحبت با گلخندان و اوکی کردن منتقدین که به نظرم نقطه قوت داستان بود تا اوکی کردن پوستر ها قبل از ایتکه بیام دانشگاه با خانم برخورداری که دستشون درد نکنه تا مسئله برخورد تایم دو اکران که مهذی قربانی با یزرگواری خوذش حاضر شد هفته بعد اکران کنه تا رفتن و گرفتن پوستر ها و چاپشون و اینکه در لحظه ای که قرار بود تقسیم پوستر کنیم فقط من و هانی و گلخندان بودیم تا 40 -50 تا پوستری که منو گلخندان دو تایی رفتیم زدیم تو شرایط جوی نامساعد با چسب داغون که کلا نمیچسبید تا تایم دهی گلی برای ویرایش و ویرایشی که خودم کردم و روز اکران که پشت سیستم کسی نبود خودم باز نشستم پشتش و هماهنگی کی بیاد کی بره و تایم پخش و اینکه یک ساعت قبل اکران همه چی برای شروع و پخش آماده بود که معمولا اینطور نیست تا بعدش که بازم خودمو گلخندان و پشت مشهدی بودیم سالنو بستیم اومدیم کانون.... بعید میدونم کا بیشتری اصن وجود داشته باشه که نکرده باشم.... دست محمد گلخندانم واقعا درد نکنه منتقدای بسیار عالی آورده بود و توی تمامی قسمت های پروژه کمکم کرد... تنها مشکل این بود که قول داده بودم تریلر تارانتینو رو اصلاح شدشو برسونم که نتونستم و واقعا همینجا از عماد عزیز عذرخواهی میکنم.... اولین تجربه مدیریت اکرانم بود ولی خیلی از کار با آقای گلخندان راضی بودم... با اینکه قبلا چیز های دیگه ای بهم گفته شده بود.....

برخورداری چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 23:06

قزل سفلو برای پوسترینگ هم بود
خودمم خوابگاهو زدم

برخورداری پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 22:29

چرا این پست برچسب گزارش فعالیت نداره

درست میکنم خب
مریم حیدری
:::
برچسب اعلام فعالین داشت
بازم حیدری ام

برخورداری جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 00:52

به مسئول وبلاگ:
نقد به شما وارد نیست، به نویسنده وارده!
و اینکه منظورم از برچسب دسته بندی بود

ای بایاااا...
دلمونو صابون زده بودیم واسه یه دعواهاااا...
اگه گذاشتید :|
جهان
_____
وارد که هست باید چک میکردم من. ممنون که اطلاع دادی.
مریم حیدری

مریم حیدری دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 20:46

به اقای یوسفی فر:

تقریبا تمام پست هاتون دسته بندی ندارن. چرا ؟!!!
اصلاح کردم .لطفا از این به بعد دقت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد