کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

- خبر -

1- سلام عرض شود که امروز از بچه های انجمن اسلامی اومدن و نامه تایید کانون فیلم برای اکران فیلم ایران برگر رو میخواستن، با تماسی که با دو سه تا از بچه ها داشتم متوجه بد و سخیف بودن فیلم شدم. که بهشون اطلاع دادم کانون قطعا این فیلم رو برای اکران تایید نمی کنه. یک ساعت بعدش تصمیم گرفتن فیلم رخ دیوانه رو اکران کنن. و همچنان به تایید ما احتیاج دارن. اگه نظری راجع به سطح هنری فیلم دارید بگید. همچنین در خواست همکاری دادن که این فیلم رو به طور مشترک باهاشون اکران کنیم. نظرتون رو بگید لطفا...

نظرات 11 + ارسال نظر
سمانه سرداری یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 23:20

خیلی خوبه,,,خیلی از بچه ها مشتاق دیدن رخ دیوانه اند, تا حالا چند نفر از خودم پرسیدن کانون این فیلم رو اکران میکنه یا نه

مریم حیدری یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 23:32

بسیار موافقم خیلی هم خوب.
خیلی از بچه های دانشگاهم میخواستن که رخ رو اکران کنیم.

هانی بختیاری دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 00:02

خیلی خوبه
من فکر میکنم به طور مشترک اکران کنیم خیلی عالی میشه

جهان دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 00:13

خوبه اما نمی فهمم چرا انجمن اسلامی باید به فکر اکران فیلم بیفته!!!!
خوشم نمیاد! اصن به غیرت کانونیم بر میخوره..

کاظم فاضلی دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 09:34

خودمون نمیشه اکران کنیم؟ :))

شکورم دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 18:09

من نت دار شدم فعلا

والا من فقط صحبت های ممدفرامرزی رو شنیدم که گفت که خیلی بد بوده ولی فکر نمیکنم از لحاظ سطح هنری، بشه بهش اتهام نداشتنش رو در مقام یک پروژه ی شخصی داد. ولی در مقام همکاری ویژه در حد یک پروژه ی کانونی، باید سرش رای گیری بشه ولی در حد همکاری ای که با اکران کننده های «در دنیای تو ساعت چند است» باشه، من موافقم
فقط باس مواظب باشیم و دقت کنیم ببینیم جریان چیه که یهو دوتا از انجمن اسلامی ها اومدن از کانون همکاری برای اکران کشوری میخوان!
امیدوارم که ناخواسته درگیر دعواهای اعضای جوان تشکل های دانشجویی دیگه نشیم.

شکور

برخورداری دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 19:03

فیلم خوبی بود، ولی با نظر جهانی پور موافقم

zahra hoseini دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 20:54

خوبه

سحر طیبی سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 11:04

من فیلم رو دیدم،به نظرم خیلی هم فیلم فوق العاده ای نیست،اما خیلی ها مشتاق دیدنش هستند و اینکه نمی شه خودمون فیلم ها رو اکران کنیم؟!

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 18:22

فیلم رخ دیوانه رو من تو جشنواره دیدم بسیار فیلم خوبیه.

زرگر پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 07:34

گویا تهیه کننده رخ دیوانه 5 میلیون بابت فیلم خواسته که مبلغ زیادیه ، از اکران این فیلم منصرف شدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد