کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران در دنیای تو ساعت چنده؟ / درخواست کمک

تا صبح سه شنبه سنجاق است



پست از طرف آقای شالیکار: 


سلام دوستان گرامی
از اونجایی که در ارتباط با پروژه "در دنیای تو ساعت چنده"، من رابط بین کانون خودمون و انجمن اسلامی بودم ؛ میخواستم از دوستان خواهش کنم هر کسی که میتونه توی بلیت فروشی و انتظا مات به ما کمک کنه با من تماس بگیره.
البته باید عرض کنم که همون طور که خودتون میدونید این کار، کار کانونی نیست و فقط یک درخواست رفاقتیه از جواد شالیکار برای استفاده از تجربه ای که بچه های کانون دارن. 
لطفا تماس بگیرید 09113114535

نظرات 1 + ارسال نظر
طغیون دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 02:18

رو منو هانی بختیاری حساب کن اگه کمک میخای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد