کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلم در دنیای تو ساعت چنده؟/ همکاری



 

  

 عرض شود که هفته پیش متوجه شدم انجمن اسلامی دانشکده اقتصاد قصد اکران این فیلم رو داره، منتها از امور فرهنگی بهشون گفته شده که کانون فیلم باس فیلم رو تایید کنه.بنابراین با مشورتی که به صورت فورس ماژور با بچه ها داشتم نامه ای نوشتم و فیلم رو تایید کردم و خلاصه همکاری برقرار شد. جواد شالیکار که رابط ما با بچه های انجمن هست در واقع پیگیر کارهاست. فعالین : جواد شالیکار، زرگر

حالا جواد از بچه های کانون در خواستی داره که به شرح زیره.

سلام دوستان گرامی
از اونجایی که در ارتباط با پروژه "در دنیای تو ساعت چنده"، من رابط بین کانون خودمون و انجمن اسلامی بودم ؛ میخواستم از دوستان خواهش کنم هر کسی که میتونه توی بلیت فروشی و انتظا مات به ما کمک کنه با من تماس بگیره.
البته باید عرض کنم که همون طور که خودتون میدونید این کار، کار کانونی نیست و فقط یک درخواست رفاقتیه از جواد شالیکار برای استفاده از تجربه ای که بچه های کانون دارن. 
لطفا تماس بگیرید 09113114535


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد