کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

هابیت، نبرد پنج ارتش

این پست به دستور دبیر گذاشته شد


نظرات 8 + ارسال نظر
زرگر جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 22:40

دستور چیه خواهشی بود...
مسئول وبلاگ سنجاق کنید لطفا

حتما
مریم حیدری

معین یوسفی فر شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 02:20

بچه ها اونایی که میتونن لطفا بیان در ضمن یک عکاس هم نیازمندیم ب

شهسواریان شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 10:09

چه پوستر خوشگلیه

جواد شالیکار شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 21:13

سلام به دوستان گرامی
از اونجایی که در ارتباط با پروژه "در دنیای تو ساعت چنده"، من رابط بین کانون خودمون و انجمن اسلامی بودم ؛ میخواستم از دوستان خواهش کنم هر کسی که میتونه توی بلیت فروشی و انتظا مات به ما کمک کنه با من تماس بگیره.
البته باید عرض کنم که همون طور که خودتون میدونید این کار، کار کانونی نیست و فقط یک درخواست رفاقتیه از جواد شالیکار برای استفاده از تجربه ای که بچه های کانون دارن.
لطفا تماس بگیرید 09113114535
به خانم حیدری مسئول وبلاگ: لطفا این رو پست کنید و سنجاق تا سه شنبه صبح. فقط بذارید اول زرگر پست بذاره بعدش اینو پست کنید. چون زرگر قراره یه پست راجع به این فیلم بذاره

اکی حتما
مریم حیدری

سعید چ.ع شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 22:26

احسنت به این فونت و به این لوگو و به این اکران. زنده باد :)

شکورم دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 18:12

کانون فیلم عکس بجنورد سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 11:26

استقبال چطور بود برای این فیلم؟دوبله است؟

نوری شنبه 20 تیر 1394 ساعت 01:25

اخی!!فیلمشو ک نشد تو اکران ببینیم ولی چون ی قسمتاییشو وسط کار دیدم خلی خوشم اومد!!ینی واااقا پیشنهاد میکنم. اگ ندیدید ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد