کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالین اعترافات...

  


خانم برخورداری

جناب بختیاری
جناب طغیانی
خانم حق طلب
جناب حاج حسینی
جناب احمدی
خانم پیروز بخت
خانم صالح آبادی

خانم حیدری

خانم قلی زاده

خانم محمدنیا
جناب میثم رضایی
خانم حسینی
جناب معین یوسف زاده
خانم اسدی
خانم سرداری

خانم قزلسوفلو

خانم حصاری

خانم جهانی پور

جناب پشت مشهدی

خانم رمضانی

جناب عبقریان

جناب فاضلی

جناب ارشادی
جناب مستطاب قربانی

خانم مرادپور

خانم نجاتی

جناب زرگر

آروین رضایی عزیز

خانم شهسواریان

خانم سلیمیان

و خودم (حیدری)


اگه کسی از قلم افتاده لطفا اعلام کنه. ممنون.

نظرات 10 + ارسال نظر
عماد جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 11:24

من صرفا بودم فعالیتی نداشتم
خسته نباشید به امیر و باقی بچه ها

ممنون.
عماد تو بلیط فروشی فعالیت کرد که اعلام میشه. تا فردا.
امیر حیدری

زرگر جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 11:26

خانم ضمیری و همایون روز بودن، خانم صالح ابادی نبود.

چند ساعت دیگه که چندتا اصلاحیه دیگه هم بیاد همه رو با هم اصلاح میکنم. خودتم اگه خواستی میتونی اصلاح کنی. مشکلی نیس.
امیر حیدری

عطیه مومنی جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 13:49

سلام , دست همه درد نکنه , همه چیز عالی بود .

رضا پهلوان جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 16:07

دوستان همگی خسته نباشید . بودن در کنار شما عزیران برای من خاطره ی خیلی خوبی بود . مرسی

نجاتى جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 16:58

منظورتون از خانوم قلى زاده خانوم خداقلى از قل هاى روسه دیگه؟

بله بله. معذرت میخوام از خانم خداقلی
ا حیدری

توفیقی جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 18:16

من هم سه شنبه قبلش بلیط فروختم
هم روز اکران عکس گرفتم که خواهم آورد

آروین رضایی جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 20:36

همگی خسته نباشید مخصوصا آقای حیدری عزیز

ممنون آروین جان
امیر حیدری

طلاکوب شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 13:07

معیار فعالیت رو نمیدونم ولی منم برا عکس بودم تو هر دو اکران.

زرگر شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 17:10

قطعا خانم طلاکوب در هر دو اکران بودند.

امیر جیدری شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 20:39

بله خانم طلاکوب عذر میخوام. احتمالا کارت سینه نگرفته بودید.
اضافه میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد