کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال از مسئول اساسنامه

  همونطور که باید بدونید، وقتی پروژه کانونی باشه، در مورد مسائل مهمش، برخلاف پروژه ی شخصی که فقط نام مدیر و اسم فیلم مهمن (و همچنین زمان برای بررسی امکان تعارض زمانی با سایر پروژه ها)، باید حتماً اطلاع رسانی و در صورت لزوم رای گیری بشه.

سوال من اینه که الان در مورد پروژه ی فجر، رای گیری های لازم به ویژه در مورد موافقت اعضا با مدیریت مدیران پروژه، در چه پست یا جلسه ای انجام شده؟ الان من در مورد یک بحث نیاز به پیدا کردن مشروعیت مدیران داشتم که هرچی گشتم پیدا نکردم!!

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
asadi دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 21:30

تو جلسه سه هفته پیش فکر میکنم درمورد مدیران اجرایی رای گیری شد و فکر میکنم خانم ترابی مدیر جلسه بودن.

امیر حیدری سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 04:01

مدیران این پروژه تو جلسه رسمی اعلام و رای گیری شدند

خوب دنبال همینم دیگه. هرچی اسامی مدیران رو سرچ میکنم، چیز مربوطی پیدا نمیشه. یا نبوده یا صورتجلسه درست نوشته نشده که هر جفتش خلاف اساسنامه است.
دیگه این مشخصه که نتیجه ی رای گیری به این مهمی باید در صورتجلسه باشه
شکورم

مشکلم حل شد چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 04:00

با سرچ های متنوع تر پیداش کردم. جمله ی زیر از پست صورتجلسه ی منتشر شده در سوم اسفندماه 93:

«برای مدیر اجرایی آقای حیدری به عنوان مدیر هماهنگی وآقای زرگر و بنده به عنوان مدیران اجرایی جزئی معرفی شدن، که با موافقت همه تصویب شد.»

نویسنده هم خانم ترابی بودن

شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد