کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه فجر

سلام . بچه ها شنبه از هشت صب بیاید برا تبلیغات و نصب استند و بنر. هفته خیلی مهمی پیش رو داریم. باس خیلی وقت گذاشت برا پروژه. همچنین برا بلیط فروشی. بیاید. کسایی که شنبه از ده تا سه هر چقد وقت خالی دارن بگن لطفا.

لطفا پوستر و بنری که در وبلاگ هست رو در شبکه های اجتماعیتون   بزارید.

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم حیدری پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:56

من صبح شنبه خواهم آمد .. تا ساعت دو هم میتونم باشم کلاس ندارم ..
لامز باشه من و دو قل دیگه ام سر کلاسم میتونیم نریم

لازم
زرگرم
----
عه اشتباه تایپی شده:)))
مریم حیدری

برخورداری جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 00:32

فردا 10 تا 2 هستم

شهسواریان جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 09:24

منم واس تراکت اینا میام، 10 هستم

zahra hoseini جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 14:45

چشم

سمانه سرداری جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 17:54

۱۲ برای تراکت میام,قبلش اگر کلاسم لغو بشه میام,که امیییییدواااارم لغو بشهعکس بنر هم در اینستاگرام خودم گذاشتم

هانی بختیاری شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 02:34

من فردا کلن هستم.
به مسول محترم وبلاگ: من خواستار اکانت در وبلاگ هستم. ممنون

لطفا ایمیلتون رو تو کامنت بذارید تا انجام بدم.
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد