کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون در اوج

همزمان: 

 

4 فیلم در حال تولیده

2 اکران فجر در حال انجامه

مقدمات 2 کلاس در حال اجراست

هفته ای یک اکران و نیم به حالت استمرار در آمده

3 کارگاه هنری توسط بچه ها مستمراً در حال انجامه

برای بعدا از پایان سال برنامه ها نسبتاً مشخصه

اعضا همه در حال فعالیتن

مدیران بی سر و صدا کارهاشون رو دقیق انجام میدن

دبیر یه لحظه بی کار نیست

ویرایش گرها برای کارها کافی ان

گرافیست ها کم نمیارن

جلسات همیشه برقراره

قواعد رعایت میشه

هارد کانون آب دیته

قدیمی ها هستن

جدیدی ها زیادن

وبلاگ کانون پره



چیزی که می بینم روزگاری آرزوی محالی بود که الان برای بچه ها، یه روند معمولیه.

سوار هواپیمایی هستیم که اختراع یکی از موتور هاش برای برادران لومیر یه آرزوی دست نایافتنی بود...

خوشحالم

شکور

نظرات 12 + ارسال نظر
asadi پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 00:46

برخورداری پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 00:51

مریم حیدری پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 10:26

ویسپار آریانا پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 13:54

:)

زرگر پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 14:05

الحمدلله

شهسواریان پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 17:38

بازدید هم میخوایم بریم :)

طغیون پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 21:25

حیف تو این عسکه نیسم

حیف که تو خیلی از عسکا نیستی
دیوونه سال آخر پاشده اومده تو بهترین گروه دانشجویی کشور!
نه جون من، اینهمه تاخیر دیوونگی نیست؟
شکورم

-----
من نیز نیستم و افسوس خوردم :(
مریم حیدری
-----
واقعاً که متاسف.
شکورم

zahra hoseini جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 14:46

راد هستم جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 20:48

واقعا عالیه
دوروووود به روح پر فتوح همه تون.

درود بر تو روزی که نیم متر بودی و آن روز که سرت به طاق آسمان چسبید.

شکور
........................................
به به راد ، اصن اسمت رو دیدم شاد شدم.
زرگرم

زهرا شاه توری شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 09:38

عالیست.
گرچه من هم در دوره ای بودم که بچه ها به نسبت پرکار بودن ولی الان حتی از توی وبلاگ و با این راه دور هم پرکارتر شدن و شلوغ تر شدن کانون رو حس می کنم.


(عاقا هی میام وبلاگ سر می زنم با ترس و لرز که نکنه یه وقت کنسل بشه اکرانه زبونم لال.عاخه من گرفتم مرخصیمو)

فریدا حصاری شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 12:57

خیلی هم عالی!

شکور چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 01:03

بزرگترین پروژه ی اکران تاریخ کانون فیلم هم در همین ایام اجرا شد: اکران های فجر93

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد