کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلم فجر

امروز طی چند مرتبه صحبتی که داشتم با خانم احمدی فیلم های اعترافات .... و خداحافظی طولانی قطعی شد.(18 و 19 اسفند)

رخ دیوانه رو گفتم باز هم حرف زدن اما مثل این یه ارگان دولتی پشت فیلم هست که اجازه اکران خصوصی قبل اکران کشوری نمیده. عوامل این دو فیلم رو خودشون هماهنگ میکنن. البته که فرزاد موتمن از خودمونه...

خانم ترابی هم کارهای اسپانسر رو پیگیری میکنن. پروژه کانونیه قطعا همه درگیر میشیم و همه ملزم هستند به مشارکت.

انشالا از هفته اینده سخت درگیر این پروژه میشیم همه تا اخر سال.

فعالین تا الان: من ، امیر حیدری

نظرات 2 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 20:12

امیدوارم این هومن سیَدی باز برا ما طاقچه بالا نزاره!
شکور

مریم حیدری یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 20:15

تلاش برای اکران کشوری اصن لذتی دارد بس زیاد من از همین الان اعلام میکنم که کلا هستم برای هر کمکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد