کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال از مسئول وبلاگ

در ایام اخیر، یا مراجعه ی اعضا به وبلاگ کانون بسیار کم شده یا تعداد اظهار نظر های اعضا در آن. چنانچه با این گزاره موافقید و  این امر را برای اهداف کانونی کانون (به ویژه اطلاع رسانی و حفظ انسجام کانون) نامطلوب می دانید، برای حل این معضل، در حال انجام چه تلاش هایی هستید؟

شکور

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم حیدری یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 19:39

خب اول که به نظر من تعداد نظرات کم نشده .تازه علاوه بر اعضایی که پای ثابت کامنت گذاشتن هستن چند عضو دیگه هم به جمع ما اضافه شدن که کامنت هم میذارن . حالا بازم با این حال من در تلاشم که به این تعداد اضافه بشه .با عده ای از دوستان که کامنت نمیذارن صحبت کردم مثلا در این راستا .از دوست خودم شروع کردم که کامنت هم میذاره گهگاه اون پستی هم که گذاشتم در مورد مسائل وبلاگ و توصیه برای لایک زدن و این ها هم در راستای همین تلاشه . . اعضای جدید رو به یوزر داشتن و پست گذاشتن تشویق میکنم مدام و پروسه ی یوزر دادن رو سریع انجام دادم تا حالا برای چند نفری که یوزر نداشتن تا پست هامون زیاد بشن و خب جذب مخاطب بهتر .بازم هر کاری بتونم برای بهتر شدن این قضیه میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد