کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت whiplash

با تشکر از تمامی بچه ها که در آماده شدن اکران کمک و همکاری کردند

برای روز اکران به فردی برای مسئول سیستم به همراه رایانه و همچنین افراد دیگر برای کار های انتظامات سالن نیازمندیم کسانی که مایل اند در این پست اعلام آمادگی کنن

افرادی که فعالیت کردن در طراحی پوستر و نصب آن شامل

تا 3شنبه سنجاق میباشد 

برخورداری 2

احمدی

حاج حسینی

اسدی

قربانی

حسینی

نجاتی

قاسمی

توسلی

عطارپور

عبقریان 2

سرداری

سفلو

ارشادی

امیر حیدری


نظرات 8 + ارسال نظر
شهرزاد رمضانی شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 20:42

من سه شنبه هستم میتونم تو انتظامات کمک کنم

به مسئولین وبلاگ شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 20:49

پیشنهاد میکنم ازونجایی که عبقر به فونت ها و زیباسازی پستهاش آشنا نیست، این کار رو مسئولین وبلاگ انجام بدن.
تغییراتی که مربوط به ماهیت پست نمیشن و همچنین موضوعیتی در پست ندارن، می تونه در اختیار مسئولین وبلاگ باشه

شکور

داشتم فکر میکردم که تذکر بدم اصلاح کنن. خودم درستش میکنم
مریم حیدری
------
البته الان با گوشی نمیتونم اصلاحش کنم. درست میکنم بعد.
مریم حیدری

عطار یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 14:06

zahra hoseini یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 19:00

من اعلام آمادگی می کنم

طغیون یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 21:10

سالنو هستم..

plus دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 08:43

خسته نباشی
خسته نباشید

علیرضا ملک محمدی دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 15:51

عبقر عزیز دل من .... فردا هستم حاجی

فریدا حصاری دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 18:59

من هم روز اکران از 12 تا حدود یه ربع به دو هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد