کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

علاقه مندان به تدوین: سیستمهایتان را مجهز کنید

تا سه روز سنجاق است

دوستانی که میخوان تو دور جدید کارگاه آموزش تجربی تدوین باشن، لطفاً تا 5شنبه صبح، روی لب تاب هاشون، نرم افزارهای «ایدیوس» (edius) ترجیحاً ورژن 6 به بالا و همچنین نرم افزار «subtitle edit»رو نصب کنن وبرای روز 5شنبه صبح وجلسه ی جدید کشکول آماده باشن.

1-اگه نرم افزارهای مورد اشاره رو نداشتید، اغلبشون تو کانون هست وایشالا 4شنبه هم خودم هستم.

2-درمورد نحوه و شرایط شرکت در کلاس شاید تا 5شنبه قواعدی چیده بشه.

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم حیدری شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 20:31

ادیوس پنج رو دارم من :/ باس بیام بگیرم نرم افزارو. باشد که پنج شنبه بتوانیم بیاییم

عطار یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 14:05

هستم

asadi دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 20:36

yes sir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد