کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اخبار،فجر،بحث ماهی و گربه ، رویش ....

سلام به همه


1- دربازه همکاری با امور فرهنگی که قرار بود مجید ارشادی از طرف کانون همکاری بکنه ، گویا با پخش فیلم در مراسم موافقت نشده و بنابراین همکاری هم منتفی است. باشد که از این به بعد اول تکلیفشون با خودشون روشن باشه و بعد پیشنهاد همکاری به کانون فیلم بدن.

 

 

2-در مورد هارد: سه شنبه هفته پیش هارد رفت که بره انبار و برچسب اموال بخوره و... . قرار بود شنبه یکشنبه برگرده

که برنگشت با آقایان مرتضوی و نبی زاده به این خاطر بحثی نزدیک به دعوا کردم! شاید که در امور هارد تسریع بخشند.


3- پروژه اکران فیلم شلاق: فواد اعلام پروژه کرده بود وقتی بهش اس ام اس دادم که بیا طرح رو بنویسیم گفت طرح رو واگذار کرده به عبقریان.!! همین جا به فواد نقد وارده ،، فواد  وقتی پروژه رو به کسی واگذار می کنی باید اطلاع بدی، همینطوری الکی نیس که.. . انجام پروژه زوری نیست اما یک سوال ،این که انجام این پروژه اینقد سخت بود؟

در هر صورت عبقر میخواد این فیلم رو هفته آینده سه شنبه در تلار الزهرا اکران کنه چون بی تجربس در این مورد من از عطار خواهش کردم که رو کاراش نظارت داشته باشه، عطار هم دمش گرم که پذیرفت. با این اوصاف اگر کسی اعتراضی داره بگه.


4- اکران لبه فردا:  تشکر از عباس شکوری و امیر حیدری به دلیل یک اکران منظم که  خیلی اصولی همه کاراش رو انجام دادن ، حیف که جمعیت مورد انتظار نیومد. اما همونایی که اومدن راضی بودن خدا رو شکر.


5- من باب اکران فجر: دو فیلم مورد نظر رو اطلاع دادم به دانشگاه تهران! گویا آقای نوروز بیگی تهیه کننده من مارادونا هستم هیچ جوره زیر بار نرفته که فیلمش قبل از عید اکران بشه و گفته فیلم داره تدوین مجدد و .. . از این حرف میشه. اما مثل این که رخ دیووانه اوکیه. من بهشون دو فیلم اعترافات خطرناک ذهن من و خداحافظی رو گفتم که روش تلاش کنن.

همچنین دیروز صب من و امیر حیدری جلسه ای رو برای هماهنگی این اکران ها برگزار کردیم. البته باید برای مدیریت ما رو این پروژه رای گیری شه.


6-رویش : عرض شود که امسال معلوم نیست کجا برگزار شه، اینو میخوام بگم که من نمیرسم کارای رویش رو انجام بدم.

ایجا میخوام بیاید نظرتون رو بگید که آیا میخوایم شرکت کنیم یا نه؟ ، با توجه به این پارسال بچه ها زحمت کشیدن کلی دی وی دی اینا رایت کردن برا کارا اما رویشی رد کار نبود و زحمات بچه ها بر باد رفت... فک می کنید شرکت در رویش سودی برای ما داره یا نه؟ ... اگر تصمیم به شرکت گرفته شد خیلی ممنون میشم یک نفر مسئولیت کارهاش رو بپذیره .

تا 13 اسفند مهلت ارسال مدارک هست.


7- من باب اشکان توپ شکن: من دیشب از عطار و توپ شکن خواهش کردم که دیگه ادامه ندن. الان تمام کامنت های رد و بدل شده بین این دو نفر رو خوندم. متاسفانه اشکان توپ شکن زیاده روی کرده. شروع توهین ها در این بحث با اشکان توپ شکن هست و تا اخر هم همین طور روندش رو ادامه داده (این نظر منه ، می تونید همه بخونین و نظرتون رو بگید.)

این که خانم حیدری میاد و فقط به توپ شکن تذکر میده قطعا کار درستیه چون واضحه که کی زیاده روی کرده.

عطارپور در کانون فعلی ما پس از شکوری قدیمی ترین عضو کانون هست و زحمات هم که کشیده برای همه واضحه ، همه این ها به کنار اشکان جان حداقلش اینه که در نظر بگیری عطار از لحاظ سنی ازت بزرگتره و کنترل شده شده باید صحبت کنی. من ازت کوچکترم در اندازه ای نیستم نصیحتت کنم و مشکلی با شخص تو ندارم اما وقتی نگاه می کنم میبینم این اولین بار نیست تندی زبانت باعث این جور اتفاقا میشه.  این چیزی که میگم از حضرت علی (ع) هست و تو نهج البلاغه هم اومده: (( زبان تربیت نشده، درنده ای است که اگر رهایش کنی می گزد.))

باشد که من بعد شاهد این جور بحث ها نباشیم.

                           

                                                                                               خوب باشید.

                                                                                                    زرگرم

نظرات 4 + ارسال نظر
حق طلب چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 15:38

برخورداری چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 21:17

مرسی از گزارش کامل

جهان پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 00:34

با مورد اخر بسیار بسیار موافقم و اینکه جناب توپ شکن از شما کوچیکترن آقای زرگر
ایشون متولد اردیبهشت 71 هستن. البته صرفا محض اطلاع عرض کردم...

نجاتى پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 09:12

:)
اقدام کنن بچه هاى دانشگاه تهران ؟ خب چرا خودمون اقدام نکنیم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد