کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئول موقت وبلاگ

صرفا جهت دیده شدن چند ساعتی سنجاق است 



سلام به همگی دوستان . 

بنده امشب عازم سفر هستم و تا جمعه که برمیگردم دسترسی درست به اینترنت نخواهم داشت بنابراین با خانم شهسواریان صحبت کردم قبول زحمت کردن که این سه روز  رو به جای من مسئول وبلاگ باشن. با تشکر از ایشون و  همچنین از  آقای زرگر بابت راهنمایی هاشون . امیدوارم در نبودم مشکلی پیش نیاد .



ویرایش توسط خودم. سه شنبه 28 بهمن

نظرات 3 + ارسال نظر
شهسواریان سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 19:12

کار سخته ها مسئولیت وبلاگ! الان حواسم پرت شد اشتباهی زدم چن تا رو پاک کردم:))
آقای شکوری برگردوندند
ولی خیالت تخت در نبودت مشکلی پیش نمیاد

نظر که پاک میشه ازتوی زباله کافیه علامت بزنی و بازیافت کنی خانوم :) ممنون از اقای شکوری و شما .
امیدوارم جدا مشکلی پیش نیاد
مریم حیدری

امیر حیدری چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 09:34

البته مسئول وبلاگ خودتون خواهید بود خانم حیدری و مسئولیت کارها با شماست. چون در کانون هر مسئولی با رای مشخص میشه نمی تونه کسی رو جای خودش مسئول کنه و این جمله
"""قبول زحمت کردن که این سه روز رو به جای من مسئول وبلاگ باشن""
اشتباه است. شما میتونین کارهاتون رو به کسی بسپرید ولی مسئولیت رو خیر.

صد آفـــــــــــــــــــرین.
شکور

--------------------
منم پس فعلا امانتدار مسئول وبلاگم :)
شهسواریان

شکور چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 17:46

سنجاقش بسه ها
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد