کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلم (whiplash(2014

از بجه های کانون فیلم درخواست دارم کسانی که مایل به کمک کردن در امور انتظامات سالن برای برگزاری فیلم و پوستر زدن آن هستند اعلام آمادگی کنند                اکران فیلم 93/12/5     تا روز اکران سنجاق    
نظرات 10 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 21:11

نکته ای که باید در اینجا اعلام بشه ولی نه مسئول اساسنامه نه دبیر بهش توجهی ندارن اینه که تغییر مدیر اجرائی این پروژه از مثبت به عبقر، باید اطلاع رسانی بشه تا اگه کسی این موضوع رو در چهارچوب یکی از سه اعتراض ممکن می بینه، جلوی مدیریت رو بگیره.
شکورم

زرگر دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 21:33

توجه دارم از دیروز اتفاقا توجه دارم مقداری سر شلوغی باعث فراموشی میشه

طغیون دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 22:33

عقرب من هستم...پوسترا شهدا و سالن هستم

سرداری دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 22:58

پوستر بهداشت و زیست و فیزیک با من

ویسپار آریانا دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 23:30

پوستر های بالای زمین شناسی ( حقوق - کامپیوتر - روانشناسی) با من.

عطار سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 01:13

واسه روز اکران هستم

فریدا حصاری سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 20:41

اکران همون ساعت 12 و نبمه؟
روز اکران من هستم

شهرزاد رمضانی سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 21:23

روز اکران هستم خود فیلمم خیلی دوست دارم ببینم

فرشته مینایی سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 23:33

من میتونم پوستر الهیات و اقتصاد و معماری و ریاضی رو بزنم
فقط بهم خبر بدید کِی

شکور یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 22:22

این پست موضوع «درباره ی اعضا» داره!!!
بابا عبقریان مفهوم این موضوع ها رو نمیدونه
چرا یه کاری نمیکنید با عبقر؟
شفاهی صحبت کنید باهاش خوب!
همش از این موضوع استفاده می کنه
شکورم

متوجه نشده بودم .حتما باهاشون صحبت میکنم .
مریم حیدری
------------
می تونید حتی خیلی کار بزرگی کنید و علت استفاده از هر موضوع رو در یه شیوه نامه ی مجزا تو وبلاگ بذارید. همچنین در مورد اشتباه های عرفی در رابطه با این موضوع بندی هم صحبت کنید. خلاصه که بدونید عبقر حداقل محل مناسب استفاده از موضوع درباره اعضا رو نمی دونه
شکورم
----
توضیح میدم براشون ..فرصت کنم شاید برای شیوه نامه هم فکری بکنم .
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد