کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک اتفاق نادر، بی سابقه و حتی ترسناک / اعلام وضعیت قرمز

دوستان کانونی چنانچه تحمل شنیدن خبر زیر و دیدن تصاویر رو ندارید، به شخصه پیشنهاد میکنم که ادامه ی مطلب رو باز نکنید.

از مسئول محترم وبلاگ هم معذرت میخوام که این پست رو گذاشتم ولی به هر حال فکر میکنم دوستان کانونی باید از بعضی واقعیاتی که داره به شکلی مشکوک، خطرناک و بو دار رخ میده، مطلع بشن.

اتفاقی که گفته میشه امروز در کانون رخ داده (هرچند خانم نجاتی گفته بودن که فاش نکنم اسمشون رو ولی فکر میکنم چاره ای نباشه که بگم منبع خبر من ایشون هستن)، به حدی غیرعادی و بی سابقه است که باید بعد از صحت سنجی خبر واصله توسط دبیر و مسئول اساسنامه و در صورت تایید خبر، یه جلسه برای تحلیلش انجام بشه. شاید حتی کار بیخ پیدا کنه، مجبور به برگزاری جلسه با دکتر عظیمی و دکتر میراحمدی هم بشیم. من فقط امیدوارم که کار از حراست و ریاست دانشگاه فراتر نره و به قوه ی قضائیه و نهادهای حاکمیتی کشیده نشه:   

 


گفته میشه محمد گلخندان، از اعضای شناخته شده ی کانون - که میزان همکاری و فعالیتش در پروژه ها و تمامی فعالیت ها حتی در لوکیشن بر دوستان مکشوفه – در اقدامی عجیب و خودجوش، امروز نه تنها برای تمامی بچه ها چایی ریخته بلکه تک تک، چایی هر کدوم رو به دستشون داده و به هر کدوم هم قند تعارف کرده...!

حتی از این اتفاق، تصاویری هم گرفته شده که صحتشون هنوز به شکل رسمی توسط هیچ نهادی انکار نشده. شاخه ی فنی پلیس آگاهی فتاماناجای تهران بزرگ در حال بررسی واقعی یا ساختگی بودن تصاویر مورد اشاره است.

خبر اونقد تکان دهنده است که انتظار داشتم تو اخبار ساعت 21 هم منتشر بشه که هنوز – احتمالاً برای مسائل امنیتی و جلوگیری از ایجاد تشنج در جامعه – منتشر نشده.



قضیه اونقد بوداره که سه تا تیم پزشکی آماده ان که اگه بچه هایی که این چائی ها رو خوردن بلایی سرشون اومد، سریع اقدام به انتقال موارد مشکوک کنن.

یه تیم سم شناسی هم از پزشکی قانونی بهشت زهرا قرار شده فردا تو کانون مستقر بشه.

ممکنه تحقیقات بازپرسی تو شعبه ی اول بازپرسی دادسرای ویژه ی امنیت و همزمان شعبه ی سه بازپرسی ویژه ی جنایات برگزار بشه. دوستان احتمالاً از فردا تحقیقات آغاز میشه پس برای سوال جواب ها آماده باشین.

به شخصه امیدوارم اتفاقات سوئی که پیش بینی میشه، هدف اصلی گلخندان از این کار عجیب بوده، در صورت وقوع (که احتمالش هم کم نیست) اثرات منفی کم و قابل کنترلی داشته باشه.

از تمام دوستانی که امروز در کانون بودن به ویژه کسایی که به لیوان های چایی دست زدن خواهش میکنم که سریع تر خودشون رو به کانکس سیاری که فردا تو کانون برای بحث های سم شناسی مستقر میشه معرفی کنن. متاسفانه دوستانی هم که چایی خوردن، دیگه بعیده بشه براشون کاری کرد.

به شخصه امیدوارم ابعاد و آثار ناشی از این اتفاق قابل کنترل باشه.

شکور

نظرات 13 + ارسال نظر
پیروزبخت یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:46

خطر از بیخ گوشم رد شده یا قسمت من نبوده این همه نعمت الهی!

شهرزاد رمضانی یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:46

علیرضا موسوی یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 20:00

جیزِس!قطعن فوتوشاپه . من که باورم نمیشه.

مریم حیدری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 20:18

زرگر یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 20:20

به من هم خیلی تارف کرد نخوردم.
مشکوک بود قضیه

جهان یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 20:38

بنده از اون چای خوردم...
متاسفانه الان روحم دارم کامنت میزاره نه خودم

سرداری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 20:48

برخورداری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 21:27

عماد دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 05:47

شاید نخوردن چایی از دست گلی بزرگترین حسرت دوران فیلمسازی من بوده باشه (در حد و اندازه حسرت لئونه از رد کردن پیشنهاد کارگردانی پدر خوانده )

توفیقی دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 19:43

اوفففففف!

عطار سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 01:12

نفیسه صالح آبادی چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 00:25

هاهاها....عااالی....

asadi پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 22:51



من اومده بودم پست های درمورد تدوین رو ببینم به این پست برخوردم ... اولش باور کرده بودم قضیه رو و با استرس ادامه مطلب رو کلیک کردم ....... وای چه چیز جالبی رو از دست داده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد