کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه

صورت جلسه اولین جلسه ترم جدید   25/11/93

این افراد برای صحبت کردن وقت خواستند: آقای شکوری،آقای قربانی،آقای حیدری، خودم

 

 

آقای حیدری درباره ی پیشنهاد همکاری دانشگاه تهران با ما برای اکران سه تا از فیلم های فجر صحبت کردند. از مزیت های این کار اینه که یه کار هماهنگ شده است و زحمت زیادی در این مورد برای ما نداره. از معایب این کار هم یکی اینه که هزینه ی بالایی خواهد داشت (از گران ترین اکران کشوری ما 1میلیون تومان گران تر). دوم اینکه چون اکران این فیلم ها اولین اکران هایشان در کشور است(به جز جشنواره) حتما باید مجوز پخش بگیریم، چون فیلم تا حالا اکران نشده امکانش زیاده که امورفرهنگی اجازه نده پس باید زحمت قانع کردن مسئولان امور فرهنگی را هم بکشیم! سود این اکران ها هم برای ما این است که بنا به گفته ی بچه های دانشگاه تهران، که به ما پینهاد همکاری دادند، مبلغ اکران فیلم ها را بعد از اکران آنها در دانشگاه می پردازیم که این خیلی خوبه!! با این اوصاف مبلغ هر بلیط برای مخاطبان 6 هزار تومان خواهد بود. نظر آقای حیدری این بود که چون بنیان گزاران این حرکت افراد بی تجربه ای هستند اعتماد کردن به آنها کا خطرناکی است و اینکه اگر بنا به همکاری ما با آنها شد حتما تخفیف بگیریم (بلیط 5000) ولی اگر خودمون بخوایم این کار را انجام بدیم نمیتونیم سه تا فیلم در یک هفته اکران کنیم، هم از نظر مالی و هم اینکه باید به وقت های خالی تالار ابوریحان هم توجه کنیم!

در ادامه بحث هایی شد درمورد مبلغ بلید و اینکه میتونیم اسپانسر هم جور کنیم.

نکته ی دیگری که آقای حیدری اشاره کردن در مورد ضعیف بودن در بحث تبلیغات بود و استفاده ی بیشتر از رسانه ها در تبلیغات. این نکته مطرح شد که هرکس در صفحه ی شخصی خود در شبکه های اجتماعی میتواند برای کانون تبلیغ کند(از طرف خودش نه از طرف کانون).

آقای ایزدی پیشنهاد دادند سمتی را برای تبلیغات ایجاد کنیم که آقای شکوری به این علت مخالف کردند: کمبود نیرو (شخصی که در این سمت قرار میگیرد باید توانایی های مسئول اساس نامه را داشته باشد).

یکی از مشکلات پیشنهادی که در طرح اکران سه فیلم جشنواره فجر (هفته اکران های فجر) مطرح شد کبود نیرو بود که آقای شکوری اشاره کردند اگر به صورت منسجم عمل کنیم افزایش شدید کار رخ نمیده فقط در بعضی از قسمت ها زحمت مدیر اجرایی  یه کم بیشتر میشه.

رای گیری : آغاز به تلاش برای همکاری با دانشگاه تهران برای اکران فیلم های فجر و با این قید که زمان، تعداد فیلم ها، اسم فیلم ها و مدیر اجرایی در آینده رای گیری شوند. { تصویب شد }

آقای قربانی اعلام کردند که از آنجایی که تا الآن برای هفته ی آینده اکرانی برنامه ریزی نشده است قصد اکران فیلم " مبارز " را دارند که آقای شکوری به این فیلم ایراد هنری گرفتند. آقای حیدری اعلام کردند که اگر پروژه آقای قربانی انجام نشود ایشون فیلم "front page " را اکران خواهند کرد.

آقای شکوری همچنین پیشنهاد دادند که اگر قضیه اکران فیلم های فجر جدی شد برای اینکه دچار کمبود نیرو نشویم میتوانیم از اکران های هفتگی کم کنیم.

خودم گزارش فعالیت دادم از همکاری با انجمن علمی مشاوره. طرح به خانم ملک شیخی تحویل داده شد. پوستر ها با تایید ایشون چاپ شد.آقای غلامی تا فردا مستند را خواهند دید. تالار برای روز سه دو شنبه ساعت 13 هماهنگ شد.

کلمه ی قرمز ساعت 9:20 یکشنبه اصلاح شد

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 01:03

درمورد اکران قربانی:
من ایراد هنریم رو پس می گیرم.
فیلم از حداقل ها پائین تر نیست ولی روی خط حداقله. مخصوصاً که تدوینش، حتی بچه گانه است.
اگه بخواد قربانی اکران کنه تو یه نظر می نویسم جزئیات رو ولی به هر حال فقط حق اعلام تعارض هنری یا تعارض با کارهای دیگه ی کانون و یا تعارض با آبروی کانون رو دارم که اعتراضم در هیچ کدوم نمی گنجه

شکورم

امیر حیدری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 01:10

سطر آخر 2شنبه است

امیر حیدری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 01:10

ممنون از سزعت عملتون.
مسئول اساسنامه

امیر حیدری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 01:12

کاش حاظرین رو هم مینوشتید. مخصوصا برای بحث رای گیری.
مسئول اساسنامه

نجاتى یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 21:12

آقاى حیدرى ؟؟؟ حاظرین؟؟؟؟

برخورداری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 21:40

حاضرین:

شکوری
امیر حیدری
ایزدی
گلندان
قربانی
محمودپور
سرداری
نجاتی
توفیقی
دوست خانم توفیقی
برخورداری
معینی
جهان
پیروزبخت
پشت مشهدی

عماد دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 05:44

در مورد همکاری با دانشگاه تهران :
مدیریت سه اکران اون هم قبل از عید کار بشدت دشواریه . بنابراین اگ حتی 1% احتمال از دست رفتن کیفیت کار و نحوه ی پخش وجود داره پیشنهاد من اینه که به هیچ وجه کیفیت رو فدای کمیت نکنید . ضمن این که اگر هر 3 اکران باشه اون هم قبل عید احتمال کم مخاطب بودن برخی اکران ها با توجه به تایم برگشتنت بچه های شهرستان هست

توفیقی دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 19:46

دوست خانم توفیقی "لیلا صادقپور" بود!!!
برای حاضرین جلسه میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد