کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت روز اول پوسترینگ لبه فردا

دروود به همه ی کانونی های عزیز و سپاس برای حضور امروزتون که یک همکاری صمیمانه دیگر رو رقم زد.
  عرض کنم که لیست بلند بالایی از فعالین رو داشتیم امروز، صبح ساعت 8 زرگر اومد و در کانون رو برامون باز کرد. عبقر خیلی زود اومد و رفت 2 نقطه رو پوستر زد. من رفتم پوستر دوم رو پرینت کردم و خانم رمضانی زحمت کشیدند و خیلی سریع 70 تا پوستر رو مهر زدند. ساعت هنوز 8:30 نشده. خانم برخورداری تراکت رو میرسونند.
زرگر و خانم رمضانی رفتند برای پوسترینگ. خانم ها برابی و جزایری که از دوستان جدیدمون هستند اومدند و پوستر زنی 2 نقطه رو به عهده گرفتند.تو این فاصله کاظم عزیز هم که کنکور ارشدش رو داده اومد و با هم پوسترها رو لول کردیم تا هرکی میاد پوستراش آماده باشه. ساعت کمی از 9 گذشته که یکی یکی بچه ها میان. خانم شهسواریان، خانم فلاح، مهدی قربانی، مجتبی طغیانی، سعید حاج حسینی، خانم جهانی پور، عباس شکوری و خانم اسدی. دانشگاه رو پر از پوسترهای لبه فردا کردیم.
تو همون فاصله ساعت 9 تا 10 تراکت ها رو هم چاپ کردم و برش زدم (نعمتیه این آقای نوری، از شرررر معماری خلاص شدیم). مهدی قربانی، عباس شکوری و سعید حاج حسینی عزیز هم زحمت نصب بنر ها رو کشیدند.
در حین این کارها جلسه کانون فیلم و کارگاه ژانر هم تشکیل شد. و کلا یک روز شلوغ و زیبای کانونی رو داشتیم. باز هم از همه دوستان متشکرم.
فردا هم برای پخش تراکت تو سلف به همکاریتون نیاز هست ممنون میشم فردا هم کمک کنید.


نظرات 5 + ارسال نظر
امیر حیدری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 00:38

فعالین با رنگ قرمز مشخص شدند.

شکور یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 00:44

من نتونستم تو نصب استند ها کمک کنم
شکورم

برخورداری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 00:55

من حدودا 10:30 اومدم

امیر جیدری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 00:59

به شکور میرزا:
آره. رو تخته هم اسمت نیست.

شکور یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 01:01

ایزدی تو زدن پوسترها به من کمک کرد
شکورم

آره. اسمش رو برد هم هست.
فردا اضافه میکنم
حیدری
------------
انگار عکس برد رو میذاشتی راحت تر بودی ها!
شکورم
-------------------
:))) آره جالبه که از رو عکس نوشتم. مال 48 ساغت نخوابیدنه
حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد