کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب همکاری با دانشگاه تهران

امروز باهاشون صحبت کردم ، اکران ها قطعا همکاری مشترک خواهد بود ، هزینه از طریق بلیط فروشی تامین میشه

با کانون تهیه کنندگان صحبت کردن ابتدا میگن هر فیلم ده میلیون بعد میرسه به 3،4 میلیون که اگر مجموعه ای از 3،4 تا فیلم گرفنه شه کمتر هم در میاد. حتی اسپانسری هم برای این کار پیدا کردن.اگر بپذیریم همکاری رو، انتخاب فیلم هم با خودمونه. خودشون که بهترینای جشنواره رو دارن اکران میکنن هفته اینده. نکته مهم گرفتن تالار هست برای پخش سه یا چهار فیلم هر چی تالار بزرگتر قیمت بلیط کمتر . باس تا شنبه اگر قصد مشارکت در کار  رو داریم فیلم های مورد نظر رو هم بهشون اطلاع بدم. تاریخی مد نظرشون هفته دوم اسفند هست که البته تاریخ مد نظر ما مهم تره.به نظرم حرکت خوشگلیه.نظراتتون مهمه بگید لطفا...


نظرات 7 + ارسال نظر
شهسواریان پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 12:31

فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت»:رو اکران کنیم، سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی رو هم گرفت ... بسی دیدنیه . میتونیم عواملش رو هم دعوت کنیم، کار اولی هم هست فکر کنم راحت بشه بیان. اگه کم تجربگیم مانعی نباشه میتونم مدیر اجراییش بشم :)

شکور پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 12:36

به سرعت باید صحبت کرد. باید امیر حیدری حتماً در این پروژه باشه. سریعاً باید با دکتر عظیمی جلسه گذاشت. باید سریعاً یه تیم به شکل فورس ماژور تشکیل بشه.
باید مجرب ترین اعضای کانون جمع بشن.
بهنظرم نباید این موقعیت رو از دست بدیم
علت هم اینه که 70 درصد کار هر کدوم از اکران ها انجام شده است
شکور

مریم حیدری پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 13:52

من پیشنهادم اینه رخ دیوانه رو اکران کنیم .هم فیلم خوبی بود و هم جوایز زیاد گرفت .عوامل زیادی داره که میتونیم دعوت بکنیم ازشون ... بر اساس صحبت های خود کارگردانش هم فکر میکنم قبول کنن که حضور پیدا کنن ..از طرف دیگه فیلمیه که مخاطب رو به شدت جذب میکنه و تضمینی سالن پر میشه .

خودمم هر کمکی بتونم میکنم کلا در زمینه ی این اکران ها

بنده ام با این ک فیلم رو ندیدم اما نظرم نسبت بهش مساعده
کموی بود هستم
عماد

شکور پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 15:27

من دیه گو مارادونا کاملاً برای اکران دانشگاهی مناسبه
شکورم

امیر حیدری جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 12:56

1) هزینه ها از طریق بلیط فروشی تامین میشه یعنی چی؟ یعنی پول رو بعد از اکران میگیرن ازمون؟

2) در خصوص حضور عوامل هم قولی دادن؟

3) 3میلیون با 4 میلیون برامون خیلی فرق داره، این رو دقیق مشخص کنند. هر میلیون تقریبا 1500 تومان میاره رو قیمت بلیط. ما تجربه پرداخت 2/500/000 برای دربند رو داریم و به نظرم این پروژه رو میشه با بلیط 5000 تومانی پیش برد و 3 میلیون تقریبا سقف پولیه که میتونیم بدیم. (بدون احتساب اسپانسر)

4) اسپانسر کیه؟ چقد پول میده؟ چی میخواد در قبالش؟

5) اگه میتونی بهشون بگو یه نسخه از قراردادشون رو بفرستن برات.

امیر حیدری جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 12:58

به نظرم شنبه ساعت 8:30 یه جلسه داشته باشیم. زرگرا هماهنگ کن.

ترابی جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 19:00

خیلی کار خوبیه و شدیدا استقبال میکنم اگر مجال داشته باشم حتما کمک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد