کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چند نکته در مورد وبلاگ

سلام به همه ی دوستان . خواستم چند تا نکته بگم : 


لطفا ادامه ی مطلب رو دنبال کنید   

1 . در مورد سنجاق شدن پست ها طبق چیزی که در زمان مسئول بودن آقای قدکساز به شیوه نامه اضافه شد خودتون میتونید پست هاتون رو سنجاق کنید فقط لطفا و حتما ذکر بشه که چه مدت قراره سنجاق بمونه و تاریخ  و  یا روز قید کنید.


( بند 17 شیوه نامه : 17- نویسندگان می‌توانند درصورتی که پُستشان را عُرفا پُستی مناسب سنجاق شدن دانستند،آن را بدون هماهنگی سنجاق کنند و حتما بالای پُست به صورت آشکاری که به ظاهر وبلاگ آسیب نزند ذکر کنند که پُست سنجاق شده. هر موقع هم که احساس کردند طبق عُرف نیازی به سنجاق ماندن نیست، می‌توانند متنی که بالای مطلب درمورد سنجاق بودن پُست گذاشته‌اند را پاک کنند و پُست را از حالت سنجاق خارج کنند. رجوع شود به بند 7 و 8. :)


نکته ی دیگه ای که من میخوام اضافه کنم اینه که لطفا وقتی دارید پست رو سنجاق میکنید به فضایی که داره تو صفحه ی اصلی اشغال میشه هم توجه کنید برای پست هاتون از ادامه ی مطلب استفاده کنید تا فضای کمتری رو بگیره در این صورت زمانی که چندین پست سنجاق شده داریم فضای کمتری گرفته میشه  و  همچنین مانع دیده شدن پست های جدیدتر هم نمیشه .


2 .  پیشنهادم اینه از گزینه ی پسندیدن یا همون لایک خودمون استفاده بفرمایید( حداقل اگر که کامنت نمیذارید !) این میتونه کمک بکنه به نویسندگان وبلاگ تا متوجه بشن چه پست هایی مخاطب بیشتری داره و بیشتر مورد پسند واقع شده همین طور به من هم کمک میکنه برای اینکه بتونم پست های برتر رو شناسایی کنم چرا که قصدم اینه از این به بعد پست های برتر رو اعلام کنم .


3 . مورد سوم  و آخر هم اینکه لطفا به محتوای پست هاتون توجه کنید که خلاف شیوه نامه  و یا جز خط قرمز های کانون نباشه . تو همین مدت یکی دوباری پیش اومد که پستی منتشر شده بود که این شرایط رو نداشت  و  خب ممکنه بین زمانی که شما پست رو میذارید تا زمانی که من اون رو ببینم چند ساعتی فاصله بیافته  و  تا اون موقع که من ببینم و اصلاح کنم اون پست توسط همه بازدیدکنندگان وبلاگ ما دیده خواهد شد پس خواهشا دقت بفرمایید .


فعلا همین ها به ذهنم رسیدن .ممنون از اینکه رعایت میکنید ..


حیدری - مسئول وبلاگ 

نظرات 2 + ارسال نظر
شکورم چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 23:11

در مورد انتخاب بهترین پست، به نظرم در انتهای ماه یا ... رای گیری کنید. لایک ها قطعاً معیار مناسبی نخواهد بود. از نظر فنی باگ داره این جریان

شکورم

شهسواریان پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 12:20

پست های برتر یکی- دو ماه گذشته رو هم بی زحمت بذار :))

حتما :)
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد