کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت / دعوت به فعالیت

سلام
امروز پوستری که خانم برخورداری تهیه کرده بودند چاپ شد و خانم حصاری و خانم رمضانی پوستر ها رو مهر زدند. همه چیز آماده است تا انشالله صبح شنبه با حضور بچه ها پوستر زنی رو شروع کنیم.

فعالین: عباس شکوری، خانم برخورداری، خانم رمضانی، خانم حصاری، دبیر و خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر حیدری چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 14:42

خانم حیدری سنجاق نشده هنوز.

چرا خودت سنجاق نمیکنی خب؟
طبق شیوه نامه حق سنجاق داری بابا
شکورم
-----
راست میگن اقای شکوری.امشب من نیز دوباره پستی در این باره خواهم گذاشت. من ندیدم نوشتید سنجاق بشه. الان انجام میدم.
مریم حیدری

امیر حیدری چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 15:41

اوووه. ببخشید. من اصلا یادم رفته بود بگم سنجاق بشه.
ممنون.

اشکالی نداره سنجاقش کردم:))))

مریم حیدری
-------------
دو روزه داری میگی پس سنجاقش کو، اصلا نگفتی بودی؟ بابا دمت گرمه
ملتی رو اسیر کردی ها
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد