کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تاریخ احتمالی اکران «بر لبه ی فردا» / گزارش فعالیت

سه شنبه، 28 بهمن ماه، ساعت 12:30 ، تالار مولوی

(البته هنوز امور فرهنگی قطعی نکرده ولی ما دنبال این زمان و این تالار هستیم)

فعالین: خانم برخورداری، امیر حیدری

شکورم



نظرات 3 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 03:12

1- میدونم اطلاعات روی پوستر غلطه. این پوستر ابتدائیه. مولوی هم نوشته شده ملوی.

2- به مسئول وبلاگ: اگه ممکنه حجم عکس کمتر بشه و دوباره آپلود بشه تا راحت تر باز بشه

شکورم

سعی ام رو میکنم درست بشه.
مریم حیدری

مریم حیدری سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 12:25

من حجم رو کمتر کردم امیدوارم همه بتونن ببینن ...از این کمترش میکردم کیفیش عکس خیلی بد میشد

طغیون سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 18:00

برای پوستر یا کارای دیگه من اعلام آمادگی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد